رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۸۷

تیم فوتبال ایران به آمریکا دعوت شد

تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری چند بازی دوستانه با تیم ملی آمریکا از سوی فدراسیون فوتبال این کشور به ایالات متحده دعوت شد.

مهدی تاج نایب رئیس فدارسیون فوتبال با اعلام این خبر به خبرگزاری ایسنا گفت: «چندی پیش فدراسیون فوتبال آمریکا برای برپایی اردوی تیم ملی و انجام بازی دوستانه با تیم ملی آمریکا تقاضای شفاهی را مطرح کرد که ما از آن‌ها خواستیم دعوت‌نامه خود را به صورت کتبی ارسال کنند.»

به‌گفته این مقام ورزشی، دعوت‌نامه رسمی شب گذشته از سوی فدارسیون فوتبال آمریکا به فدراسیون فوتبال ایران رسیده است.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی به آمریکا دعوت می‌شود که هم‌اکنون تیم ملی وزنه‌برداری این کشور برای برپایی اردویی تدارکاتی به شهر کولورادو آمریکا سفر کرده است.

چندی پیش روزنامه دیلی‌میل خبر داد که دیوید بکام ستاره فوتبال تیم گالکسی لس‌آنجلس، تیم ملی فوتبال ایران را برای یک بازی دوستانه به این شهر دعوت کرده است.

در صورت تصویب این سفر از سوی مقامات جمهوری اسلامی، تیم ملی فوتبال ایران در روز‌های سوم تا سیزدهم تیرماه عازم ایالات متحده خواهد شد.

تیم‌های فوتبال ایران و آمریکا آخرین‌بار به‌طور رسمی در بازی‌های جام‌جهانی فوتبال فرانسه رودروی یکدیگر قرار گرفتند.

بازی یادشده با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم فوتبال ایران در حالی پایان یافت که بازیکنان تیم ایران به بازیکنان تیم حریف در پایان بازی گل هدیه کردند.

در همین رابطه
میانجی‌گری دیوید بکام، بین ایران و امریکا

نظرهای خوانندگان

بسیار عالیست زیرا لااقل فوتبالیست های ما پیشرفت واقعی را میبیننددر ضمن با دنیای دیگر اشنا میشوند شاید به پیشرفت ما هم کمک کند

-- مانی ، Jun 3, 2008 در ساعت 05:50 PM

با سلام، در صورت عدم تحقير نماينده گان ايران اسلامي حركت سازنده ميباشد.

-- صفاري ، Sep 8, 2008 در ساعت 05:50 PM