رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۸۷

پیام محمود احمدی‌نژاد به دیه‌گو مارادونا

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور ایران در پیامی به دیه‌گو مارادونا، ستاره فوتبال جهان، از او به خاطر "حمایت از ملت ایران" قدردانی کرد.

مارادونا 21 دی ماه ‌سال گذشته، پیراهن شماره 10 تیم ملی آرژانتین را که به وی اختصاص داشت، امضا و آن را از طریق سفیر جمهوری اسلامی در این کشور تقدیم احمدی‌نژاد کرده بود.

جزئیات بیشتر خبر را بخوانید

به گزارش پایگاه ریاست‌جمهوری ایران، احمدی‌نژاد در بخشی از این پیام خطاب به مارادونا نوشته است: "از ابراز لطف آن جناب نسبت به ملت حق‌طلب و انقلابی ایران و اینجانب صمیمانه تشکر می‌کنم."

وی افزوده است، ایران همواره از حرکت "آزادی‌خواهانه" و "رهایی‌بخش" ملت‌های آمریکای لاتین علیه استبداد و نظام سلطه حمایت می‌کند.

احمدی‌نژاد تاکید کرده است:" ما همواره در کنار شما هستیم و ایمان داریم که آینده از آن ملت‌هاست."

متن کامل پیام را بخوانید

پیش از این خبرگزاری ایرنا در 25 اسفند ماه سال گذشته اعلام کرده بود، این ستاره فوتبال در سفر به ایران در یک مسابقه دوستانه فوتبال شرکت خواهد کرد.

تاریخ دقیق سفر مارادونا به ایران هنوز مشخص نشده است.

نظرهای خوانندگان

وقتی آقای ابراهیم یزدی نامه می نویسه برای ستاره درخشش، دیگه تعجبی نداره که احمدی نژاد برای مارادونا نامه بده. حالا فردا که اوباما توی انتصابات برنده شد، حتماً برای ابراهیم نبوی نامه می نویسه!

شانس آوردیم که ابراهیم یزدی برای لونا شاد نامه ننوشت، وگرنه معلوم نبود کار به کجا می کشه ...

راستی این آقای مارادونا که حالا شده طرفدار جمهوری اسلامی و مخالف امریکا تا چندوقت پیش به دلیل مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی توی برنامه های ورزشی صداوسیما به عنوان چهره ای منفور شناسانده می شد.
راستی این آقای مارادونا که حالا شده طرفدار جمهوری اسلامی و مخالف امریکا تا چندوقت پیش به دلیل مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی توی برنامه های ورزشی صداوسیما به عنوان چهره ای منفور شناسانده می شد، معلوم نشد چطوری تونست به این سرعت در ولایت ذوب بشه که ...

-- کاوه ، Apr 2, 2008 در ساعت 02:30 PM

ما مي‌دانيم كه قهرماني جوانان آن ديار در عرصه‌هاي ورزشي به ويژه فوتبال نشانه استعداد ژرف و ارزشمند آن ملت‌ها و فرياد عليه عقب‌ماندگي‌هاي ناشي از سلطه استعمار است.(محمود) دیگه از این چرتتر کدوم رئبس جمهور می تونست حرف بزند.واقعا از این آدم طنز نویس تر تو ایران پیدا نمی شود.

-- ش ه م ا ل ، Apr 2, 2008 در ساعت 02:30 PM

Malomeh mavade mokhader maghze in ro ham kharab karde!

-- بدون نام ، Apr 2, 2008 در ساعت 02:30 PM

والا من فکر کنم این دروغ 13 باشه

-- علی از اصفهان ، Apr 3, 2008 در ساعت 02:30 PM