تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

پایان مهلت تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس

مهلت تبليغات داوطلبان در مرحله دوم انتخابات مجلس صبح امروز، پنجشنبه ۵ ارديبهشت پايان يافت.

به گزارش ايسنا، تبليغات نامزدهاي مرحله دوم هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در ۵۴ حوزه‌اي که به اين مرحله راه يافته بودند از ساعت ۲۴ بيست و نهم فروردين آغاز شده بود.

فردا دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي براي تعيين نماينده‌هاي ۸۲ كرسي مجلس در ۲۱ استان، برگزار مي‌شود و در آن ۱۶۴ نامزد راه يافته به دور دوم انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي با هم رقابت مي‌كنند.

در همین حال علیرضا افشار رئیس ستاد انتخابات کشور در این باره به واحد مرکزی خبر گفت: «تاکنون هیچ یک از نامزدهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس انصراف نداده و برخی خبرها مبنی بر انصراف بعضی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس، شایعاتی است که برخی گروه‌های سیاسی برای از میدان خارج کردن رقیب به‌کار می‌برند.»

وی همچنین از آمادگی ۱۸ هزار صندوق اخذ رأی برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد و زمان رأی‌گیری را از ساعت ۸ صبح جمعه تا ساعت ۱۸ اعلام کرد.

در تهران ۲۲ داوطلب بر سر ۱۱ کرسی باقیمانده رقابت خواهند کرد و در این میان اصلاح‌طلبان که در دور اول موفق به کسب هیچ یک از کرسی‌های این حوزه انتخابیه نشدند، ۱۰ نامزد در جمع راه‌یافتگان به مرحله دوم دارند.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)