تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

گلایه حداد عادل از نامه گلایه‌آمیز احمدی‌نژاد

رئیس مجلس شورای‌اسلامی یک روز پس از انتشار نامه محمود احمدی‌نژاد در اعتراض به اقدام اخیر وی در ابلاغ سه مصوبه مجلس هفتم گفت که از لحن نامه رئیس‌جمهور گله‌مند است.

رئیس جمهور روز گذشته با انتشار نامه سرگشاده‌ای از غلام‌علی حداد عادل رئیس مجلس در خصوص ابلاغ مجدد قوانین انتقاد کرده بود. احمدی‌نژاد در نامه‌ای که روزنامه ها امروز (سه‌شنبه) آن را منتشر کرده‌اند نوشت که حداد عادل به اشتباه وی را به مطلع نکردن نهادهای دولتی درباره سه قانون مصوب مجلس متهم کرده است.

در واکنش به این نامه، حداد عادل در ابتدا اعلام کرد که از محتوای این نامه اطلاعی ندارد، اما امروز به انتشار نامه‌ای خطاب به احمدی‌نژاد با دفاع از ابلاغ سه مصوبه مجلس به نهاد‌های اجرائی گفت که رئیس‌جمهور با گذشت سه هفته از ابلاغ این مصوبه‌ها به دولت از امضای آن‌ها استنکاف ورزیده است.

در متن کامل حداد عادل که از سوی خبرگزاری فارس منتشر شده، خطاب به آقای احمدی‌نژاد آمده است: «مردم مشکلات بزرگ‌تر و مهم‌تری دارند که امروزه در راس آن‌ها مشکل تورم و گرانی و افزایش مهار گسیخته قیمت مسکن است.»

تحلیل‌گران سیاسی، این نامه را بخشی از رقابت در حال شکل گیری میان جناح‌های محافظه کار پیش از برگزاری انتخابات سال آینده می‌دانند.

در بخش دیگری از نامه حداد عادل آمده است: «اینجانب تعبیرات به کار رفته در نامه شما را مناسب نمی‌دانم و از لحن آن نامه و تعریضات صریح یا تلویحی مندرج در آن گله مندم، اما هرگز قصد ندارم با چنان لحن و بیانی به پاسخگویی اقدام کنم.»

در همین رابطه
گلایه احمدی‌نژاد و بی‌اطلاعی حداد عادل

نظرهای خوانندگان

از جناب آقای حداد عادل تشکر میکنم که چنین حکیمانه به آقای رئیس جمهور پاشخ داده اند . بنظر میرسد آقای احمدی نژاد با وجودی اینکه همیشه خود وامدار و خادم مردم میدانند . قدری پست ریاست جمهوری او را مغرور کرده است . اگر فراموش نکنیم خود او و معاون ایشان چگونه از یک مجتهد بزرگوار که همان رئیس قوه قضائیه یعنی آیت الله شاهرودی در وسایل ارتباط جمعی انتقاد کردند و این بار از شخصی چنین انتقاد میکنند که بعنوان رئیس مجلس همیشه سعی کرده است جو را در حد امکان بنفع خود آقای رئیس جمهور تعدیل نماید . کلماتی که وزیر اقتصاد دیروز هنگام خدا حافظی ایراد کردند نشان از عمق فاجعه ای است که تصمیم گیر ی های آنی و احساساتی آقای رئیس جمهور و معاونین و مشاورانش دارد چگونه مملکت را با بحران های اقتصادی و روانی مواجه میسازد و مهم تر از همه این نوع تصمیم گیری ها بنام اسلام اجراء میشود که همانگونه که درعمل میبینیم روز بروز ملت و خصوصا جوانان آنرا از اسلام دور میسازد .

-- احمد ، Apr 23, 2008 در ساعت 05:06 PM

نکته قابل توجه دفاع شدید امروز رهبر جمهوری اسلامی از دولت است که جای تعمق فراوان دارد!

-- هومن ، Apr 23, 2008 در ساعت 05:06 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)