تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

جانشینان وزرای اقتصاد و کشور معرفی شدند

در نهمین مورد تغییرات در کابینه محمود احمدی‌نژاد از زمان ریاست جمهوری وی در سال ۱۳۸۳، وزیران کشور و اقتصاد از سمت خود برکنار شدند.

براساس اعلام خبرگزاری‌ها، مصطفی پورمحمدی وزیر کشور پس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در روز جمعه از سمت خود برکنار و محمد‌رضا رحیمی رئیس دیوان محاسبات کشور جانشین وی خواهد شد.

رحیمی کیست؟

خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا امروز (سه‌شنبه) به نقل از محمد‌حسین موسی‌پور معاون وزیرکشور ایران اعلام کرد که شنیده است پس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس، رحیمی به عنوان سرپرست وزارت کشور معرفی خواهد شد.

خبرگزاری فارس نیز در گزارشی اعلام کرد داوود دانش‌جعفری وزیر امور اقتصاد و دارایی ایران قرار است اواخر امروز سه‌شنبه پست خود را به حسین صمصامی رئیس کمیسیون اقتصادی دولت به عنوان سرپرست این وزراتخانه تحویل دهد.

این خبرگزاری همچنین نوشت که دانش‌جعفری با حکم احمدی‌نژاد ر به سمت مشاور عالی رئیس‌جمهور در امور اقتصادی منصوب شده‌است.

پیشتر سخنگوی دولت نهم اعلام کرده بود که وزرای کشور و اقتصاد از سمت خود برکنار خواهند شد، اما به دلیل انتقادها از تغییرات پی دراپی در کابینه احمدی‌نژاد ترمیم کابینه وی دو هفته با تاخیر انجام شده است.

تاکنون چند وزیر از جمله وزرای تعاون، معادن و فلزات، نفت، آموزش و پرورش و مقامات دیگری چون معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه، رئیس‌کل بانک مرکزی و مذاکره کننده ارشد هسته‌ای ایران، کابینه محمود احمدی‌نژاد را ترک کرده‌اند.

در همین رابطه
وزیر کشور: در هر سنگری ادای وظیفه می کنم

برکناری قریب‌الوقوع سه وزیر در ایران

تائید برکناری چهار وزیر و چهار استاندار

نظرهای خوانندگان

مگر این کابینه مورد تائید امام زمان نبود که تا کنون به راحتی خلاف میل حضرتش 9 وزیر ایشان را تغیر داده اید؟زبانم لال ایشان هم اشتباه کردنند!؟

-- سهراب ، Apr 22, 2008 در ساعت 12:06 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)