تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

سازمان بازرسی وجود مافیای اقتصادی را رد کرد

رئیس سازمان بازرسی کل ایران گفت:«سازمان بازرسی به موضوع مشخصی درباره مافیای اقتصادی نرسیده و چنین گزارشی نیز تاکنون به این سازمان داده نشده است.»

محمد نیازی رئیس سازمان بازرسی کل کشور به خبرگزاری مهر گفته است: سازمان بازرسی در مسائل مختلفی ورود پیدا می کند و ضمن آسیب شناسی گزارش های خود را مطرح می کند اما در این سازمان بازرسی به موضوع مشخصی درباره مافیای اقتصادی نرسیده ایم و چنین گزارشی نیز به ما داده نشده است.

این در حالی است که احمدی‌نژاد روز چهارشنبه گذشته در جمع مردم قم گفته بود که برخی جریان‌های مافیایی نقشه براندازی دولتش را می‌کشند. وی همچنین، برای نخستین‌بار از وجود مافیای قاچاق سیگار در ایران خبر داد.

هرچند احمدی‌نژاد در آن سخنرانی نگفت که دست کسی در قاچاق سیگار نقش دارد، اما روز گذشته یک سایت نزدیک به نهاد ریاست‌جمهوری بدون اشاره به نام وی، یک سردار سابق سپاه پاسداران را قاچاقچی مورد نظر رئیس جمهور معرفی کرد.

گمانه‌زنی ‌رسانه‌های وابسته به جریان سیاسی محافظه‌کاران حکایت از این احتمال می‌کند که این سردار سابق سپاه یکی از رقبای مهم احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری نهم در طیف محافظه‌کاران بوده است.

هنوز از واکنش‌های احتمالی این خبر مناقشه‌برانگیز در میان محافظه‌کاران گزارشی منتشر نشده است.

لینک‌های مرتبط در بالاترین

نظرهای خوانندگان

خیلی جالب است از تراژی کمیک هم کار در گذشته است. خود حکومت ، حکومت مافیایی ست حالا برای خودش فتوا داده که مافیا وجود ندارد! بین خودمان باشد چنین مردمی سزاوار چنین حکومتی هستند. خداوندا این چاهای نفت را هر جور شده هر طور شده و به هر قیمت از ما بگیر. قربانت دیگر عرضی نسیت بقیه را خودمان می دانیم.

-- بدون نام ، Apr 21, 2008 در ساعت 12:33 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)