تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

رمضان‌زاده :«دست‌هایی دارند ایران را می‌فروشند»

عبدالله‌ رمضان‌زاده سخنگوی دولت محمد خاتمی از وجود دست‌هایی در مراکز قدرت جمهوری اسلامی خبر داد که در حال «فروش کشور» هستند و در عین حال نمی‌خواهند مردم در در مراکز قدرت حضو داشته باشند.

این سخنان در واکنش به اظهارات سال گذشته مقامات جمهوری اسلامی در حاشیه اجلاس خزر که اعلام کرده بودند سهم ایران از منابع دریای خزر بیش از یازده درصد نیست، عنوان می‌شود.

به‌گزارش وب‌سایت امروز، آقای رمضان‌زاده که در جمع اصلاح‌طلبان شهر مشهد سخنرانی می‌کرد، گفت: «عده‌ای چنگال‌های سیاه‌شان را با قدرت در کشورفرو کرده‌اند و دارند کشور را به لبه تاریکی سقوط می برند.»
وی هیچ اشاره‌ای به نام این افراد نکرد، اما گفت که آنان سابقه انقلابی ندارند و انقلاب اسلامی متعلق به آنان نیست.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که محمود احمدی‌نژاد نیز هفته گذشته در جمع مردم قم برخی از جریان‌های داخلی را متهم کرد که درصدد براندازی دولت وی هستند.

احمدی‌نژاد هم همانند رمضان‌زاده هیچ نامی از این افراد و جریان‌های مورد نظرش نبرد، اما افزود که برخی از آنان در دولتش نفوذ کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا هم در گزارشی از مراسم سخنرانی سخنگوی دولت آقای خاتمی در مشهد، به نقل از وی نوشت: «اصلاح‌طلبان برای این‌که خطر امنیتی را نیز از کشور رفع کنند باید مردم را به پای صندوق‌های رای بیاورند.»

این برای نخستین‌بار است که اصلاح‌طلبان برای تشریح ضرورت حضور خود در انتخابات مجلس هشتم، از«دفع خطر‌های امنیتی» برای جمهوری اسلامی سخن می‌گویند.

عبدالله رمضان‌زاده همچنین با رد این خبر رئس‌جمهور که ایران نصب شش هزار سانتریفوژ را آغاز کرده است، افزود: «از روزی که دولت سر کارآمده است تا به امروز توانسته حدود هزار و دویست سانتریفوژ تولید کند.»

وی خطاب به جمعی که برای سخنان وی در شهر مشهد جمع شده بودند، اعلام کرد: «باید تلاش کرد افرادی به مجلس راه پیدا کنند که برای وطن فروشان نامحرم باشند، چراکه مدرس یک نفر بود اما توانست یک تنه درمجلس جلوی حکومت نظامی رضا خان را بگیرد.»

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)