تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

محاکمه علنی پنج مدیر مسئول در ایران

خبرگزاری فارس امروز (شنبه) در گزارشی از محاکمه علنی مدیران مسئول روزنامه‌های«خوب اندیش»، «کار و کارگر»، «سینمای امروز»، «توسعه» و‌ «صدای عدالت» خبر داد.

این خبرگزاری در حالی از برگزاری دادگاه علنی مدیران مسئول پنج روزنامه در روز آینده خبر می‌دهد که سازمان گزارش‌گران بدون مرز با انتشار اطلاعیه‌ای توقیف نشریات «روژهه‌لات» و «راه آینده» را محکوم کرده است.

در اطلاعیه سازمان گزارش‌گران بدون مرز که در برخی از سایت‌های اینترنتی منتشر شده، اظهار امیدواری شده است که «هر چه زودتر این دو نشریه انتشار» خود را باز یابند.

برپایه این گزارش قرار است فردا (یکشنبه) مدیران مسئول روزنامه‌های یاد شده در شعبه هفتاد و شش دادگاه عمومی استان تهران و با حضورهیئت منصفه به شکایت‌هایی که علیه آنان مطرح است پاسخ دهند.

جمهوری اسلامی از سال گذشته تاکنون امتیاز بیش از بیست نشریه را لغو کرده است. از محتوای شکایات علیه پنج روزنامه اخیر خبری منتشر نشده است.

نظرهای خوانندگان

تیتر خبر بایستی نشانگر اصل خبر باشد. این تیتر خواننده را به اشتباه می اندازد. محاکمه پنج مدیر مسئول بی اختیار خواننده را به فکر مدیران امور جامعه و یا مسئولین مملکتی می اندازد ولی وقتی خبر را می خوانی می بینی پنج مدیر مسئول بی پناه روزنامه ها هستند که هر زمان به هر بهانه ای نشریات شان بسته می شود و به دلایل مختلف به محاکمه کشیده می شوند.

-- کتایون ، Apr 20, 2008 در ساعت 03:04 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)