تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

ناآرامی در دانشگاه یاسوج

دانشگاه یاسوج امروز (چهارشنبه) به دلیل اعتراض دانشجویان به کیفیت بد غذا و شرایط نامناسب سالن غذاخوری، نا آرام بود.

به گزارش زمانه، دانشجویان ظهر امروز و پس آنکه برای دریافت غذا به سلف مراجعه کردند، نسبت به کیفیت پایین غذا دست به اعتراض زدند. اعتراض دانشجویان موجب شد تا مسئول حراست این دانشگاه در جمع معترضان حاضر شود و آنها را به آرامش دعوت کند.

رئیس حراست دانشگاه یاسوج خطاب به معترضان گفته است: اگر دانشجویان مشکلی دارند، بهتر است دانشگاه یاسوج را رها کرده و برای ادامه تحصیل به تهران بروند.

به گفته یکی از دانشجویان این دانشگاه برخورد نا مناسب رئیس حراست خشم دانشجویان را بیشتر کرد.

در ادامه و با تشدید اعتراض دانشجویان، معاون دانشجویی دانشگاه در میان دانشجویان حاضر شده و وعده داده است که به زودی با افتتاح سلف سرویس جدید مشکل کیفیت غذا بر طرف می‌شود.

گفتنی‌است، غذاخوری جدید دانشجویان قرار بود در مهرماه ۸۶ افتتاح شود، ولی این موضوع ابتدا به دهه فجر و سپس به آغاز سال جدید موکول شد، و با این وجود همچنان این امر محقق نشده‌است.

در همین رابطه:
* تجمع دانشجویی در اعتراض به تغییر وضعیت دانشگاه شاهد

نظرهای خوانندگان

خب رییس حراست امکانات رفتن به تهران را مهیا کند کسی مشکلی ندارد.

-- ش ، Apr 16, 2008 در ساعت 02:15 PM

می گم کیفیت توالتهای پارک بغل خونه ما هم خوب نیست. چطوره ما هم یه شلوغ بازی را بندازیم. دانشجوهای تمام دنیا از آمریکا و اروپا و استرالیا پول غذاشونو خودشون می دن که هیچ میلونها تومنم برا تحصیل باید بدن حالا تو ایران همه طلبکارن.

-- مانی ، Apr 17, 2008 در ساعت 02:15 PM

كتك از اثرات كتك زدن غافل نشويد اين عمل در دوران صدر اسلام هم پاسخ داده است البته شكستن دست و پا و دندان نيز ثمر بخش است

-- قلي جان ، Apr 17, 2008 در ساعت 02:15 PM

اول اینکه مانی خان شما که انقدر باحالی قربونت به این توالت های بغلی یه حالی بده با مرام بعدشم اگه میخواستیم انجاها بریم منتمونم داشتن دیگه مجبور نبودیم غذای ناخاله بخریم.

-- yasiji ، Apr 17, 2008 در ساعت 02:15 PM

چاکریم.نگران نباش عزیز اونجاها هم بری حلوا بخش نمی کنن. صرفا نیروی کار جوونشونو تامین می کنن تازه اونم تا موقعی که اداره مهارجرتشون احساس کنه نیاز دارن بعدش احتمالا می گن فقط اونایی که 28 ساله چشم آبی 180 سانت قد و دکتری دارن بیان.

-- مانی ، Apr 18, 2008 در ساعت 02:15 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)