تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: می‌خواهند دولت مرا به زمین بزنند

رئیس‌جمهور ایران، در سخنانی شدیداللحن اعلام کرد برای قطع دست «شبکه‌های فساد» که می‌خواهند دولت وی را به زمین بزنند، به مبازرات خود ادامه داده و لحظه‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند.

محمود احمدی‌نژاد در اظهاراتی در شهر قم که به طور زنده از تلویزیون دولتی ایران پخش می‌شد، خطاب به مردمی که برای شنیدن سخنان وی جمع شده بودند، گفت: عده‌ای با همراهی دشمن و با فتنه‌سازی و کارشکنی می‌خواستند دولت برخاسته از رأی شما را به زمین بزنند.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، احمدی‌نژاد همچنین اعلام کرد که ریشه‌کن کردن «فساد» کاری زما‌ن‌بر است و «مقاومت‌های شدیدی» در این زمینه وجود دارد، و «من» در ریشه‌کن کردن این‌ افراد فاسد تا آخر «ادامه داده داد و هیچ تردیدی در این زمینه نخواهم داشت.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت فردی کنترل شبکه واردات سیگار را در جمهوری اسلامی در اختیار دارد و اغلب هم اظهارات و تحلیل‌های عجیب و غریبی را ارائه می‌کند.

احمدی‌نژاد در واکنش به درخواست جمعیتی که می‌خواست نام این فرد را بداند، گفت: «ببینید صدا فردا از کجا در می‌آید، همان‌جاست.»

رئیس‌جمهور ایران بار دیگر «اتهامات» خود را مبنی بر این‌که مخالفان وی در تلاش برای سرنگونی دولت و حمایت از دشمنان غربی ایران هستند تکرار کرد.

احمدی‌نژاد پیشتر این مخالفانش را «خائن» توصیف کرده بود.

تشکیک در ۱۱ سپتامبر
احمدی‌نژاد همچنین بار دیگر بر تردیدهایش درباره تعبیر پذیرفته شده از حملات ۱۱ سپتامبر آمریکا تأکید و از این حملات به عنوان "رویدادی مشکوک "یاد کرد.

وی گفت چهار یا پنج سال پیش، رویداد مشکوکی در نیویورک اتفاق افتاد، ساختمانی منهدم شد و آن‌ها گفتند که سه هزار نفر کشته شدند، اما اسامی آن‌ها منتشر نشد.

احمدی‌نژاد افزود آمریکا با همین دستاویز به افغانستان و عراق حمله کرد و از آن زمان یک میلیون نفر در این جنگ‌ها کشته شده‌اند.

این سومین باری است که رئیس‌جمهوری ایران سئوالاتی را درباره ماهیت واقعی حوادث ۱۱ سپتامبر مطرح می‌کند.

وی نخستین‌بار در ۲۰ فروردین، این موضوع را در سخنان خود به مناسبت روز "ملی فن‌آوری هسته‌ای" در تهران مطرح کرد.

نظرهای خوانندگان

Aghayun ageh misheh in website ro keh man inja linkesho avordam beh in Ahmadinejad moarrefi konid keh bishtar az in ma ro to donya ba in bikhabarish zayeh nakoneh tu in website liste tamamiye ghorbainiane hadeseye 9/11 oumadeh:
http://www.september11victims.com/
september11victims/victims_list.htm

-- Ruzbeh ، Apr 16, 2008 در ساعت 02:07 PM

«گیومه»گذاری در این مطلب بسیار ناشیانه است!
به این پاراگراف توجه فرمایید:
به‌گزارش خبرگزاری فارس، احمدی‌نژاد همچنین اعلام کرد که ریشه‌کن کردن «فساد» کاری زما‌ن‌بر است و «مقاومت‌های شدیدی» در این زمینه وجود دارد، و «من» در ریشه‌کن کردن این‌ «افراد فاسد» تا آخر «ادامه داده داد و هیچ تردیدی در این زمینه نخواهم داشت.»
حالا کاری نداریم که گیومه‌ی بعد از «نخواهم داشت» اضافه است؛اما برای برجسته سازی برخی گزیده‌ها یا اسامی بهتر است [یا بهتر بود] از «پونت بولد» شده استفاده کنید [یا می‌کردید] و البته باقی ماجرا...
شاد باشید
تهران
ح.ش

-- ح.ش ، Apr 16, 2008 در ساعت 02:07 PM

از جهل ماست که برماست. قطعا این "من" چند صباحی است که به اینه نگاه نکرده که ریشه اصلی فساد را پیدا کند. ان "من" ۳۰ سال پیش هم توی دهن دولت زد ونتیجه اش این "من" است. کسی که از بردن نام یک متخلف هراس دارد چگونه میخواهد فساد را ریشه کن کند؟؟؟ برای سفری دیگر کردن به امریکا هم بهتر است سوژهای بهتر از ۹۱۱ پیدا کند. مگر تا به امروزاسامی واقعی قربانیان جنگ مشکوک با عراق وهویت بالای داررفتگان مشکوک سیاسی وکشته شدگان هزاران وقایع مشکوک دیگر در عرض سی سال گذشته در ایران منتشر گشته که این "من" معظم بدنبال اسامی قربانیان ۹۱۱ در امریکا است؟

-- بدون نام ، Apr 16, 2008 در ساعت 02:07 PM

هوا را تیره می دارد
ولی هرگز نمی بارد
اگه این آقا می خواد با فساد اقتصادی مبارزه کنه بهتره اول از خودش و اطرافیانش شروع کنه.

-- بدون نام ، Apr 16, 2008 در ساعت 02:07 PM

مفسدتر از رهبر در ایران کس دیگری نیست،هر کس میتواند اول جلوی خامنه ای را بگیرد، ما بقی خود را اصلاح میکنند،احمدی نژاد هم لاف الکی میزند و در واقع هیچکاره است.

-- قاسم ، Apr 17, 2008 در ساعت 02:07 PM

احمدی نژاد هر چی باشه رانت خوار و فاسد نیست مثل اون هاشمی و دار و دستش

-- ماتی ، Apr 17, 2008 در ساعت 02:07 PM

Digeh hameh chee beh tah-e dig resid. bogzar ta akharin dorough-hashan ra in bihayaha porhayahoo bar sar-e bashariyyet foroud arand. vaghti keh in aghayan pashizi arzesh bara-ye mardom-e Iran ghael nistand chegouneh mitavan az in jenayatkar-e avamfarib entezar-e ehteram bara-e ghorbanian-e holocaust va 11 September ra dasht. gozar-e post belakhareh rouzi beh dabbaghkaneh khahad oftad.

-- Iraj B. Rezaian ، Apr 17, 2008 در ساعت 02:07 PM

به نظر می آید که احمدی نژاد به غیر از حمافت دارای خصال نیکی مانند فراموشی نیز هست . به یاد آورد روزی را که با تقلب بر سر کار آمد . از همان روز شمارش معکوس برای سرنگونی خودش را آغاز کرد .

-- mohsen ، Apr 17, 2008 در ساعت 02:07 PM

همین امروز اقای احمدی نژاد مبلغ »»‌ یک میلیارد دلار «« به کشور سریلانکا برای گسترش پالایشگاههایش اختصاص داد !. میلیاردی دیگر از بودجه یی که میتوانست مانند دیگر میلیاردهای این چندسال اخیر که اگر انان را بجای در اختیار این ادم و ان ادم و این کشور و ان کشور گذاردن ، انهم برای هیچ !! با بکار گیری در تخصص ها و صنایع گوناگون و با به اشتغال در اوردن مردم گرسنه مملکت از طریق انان ، چاره یی شود برای رفع بیچاره گی های اقتصادی انان که دامن تک تکشان را مدتهاست گرفته و انان را به فروش اعضای بدن و یا فرزندانشان واداشته است !!. اب در کوزه و او گرد جهان می گردد !. اقای محترم بدنبال مفسد میگردی ؟! بدنبال خائن میگردی ؟! از اعضای دولت خودت مینالی که خود تو فرد نخست انی ؟!. راستی که توهم ما را گرفته یی ها !. همه که در قم خانه ندارند و مانند برخی از انان که با اشتیاق به بیهودگی های تو گوش میدهند فکر نمی کنند ! که دستور میدهی تا انانرا از تلویزیون دولتی هم پخش کنند !!.
دولت تو که سهل است ، رژیم هم مدتهاست که بر زمینش زده اند و خود را به بیراهه زده ! و تاکی میتوانید خودتان را به کوچه علی چپ بزنید ؟ البته تا وقتیکه شنوندگانی دارید مانند انانی که در قمند و سایر جاهای کشورمان !!.


-- داوید فاخری ، Apr 17, 2008 در ساعت 02:07 PM

ای بابا!
این یارو نمی تونه مثل آدم بشینه سر جاش؟ یه روز به هولوکاست گیر میده یه روز به 9/11. یه روز به سیگار یه روز به ....
آخه یکی نیست به این بگه برس به خودت و ملتت. البته ما فهمیدیم این انتظارات از این آقایان زیاده است.
کاش ایران به دنیا نمی اومدم....

-- رضا ، Apr 17, 2008 در ساعت 02:07 PM

به هوش و ذكاوت و در ستي اين مرد شك نكنيد كه سنگ مي شويد مگه نمي بينيد كه چقدر از زماني كه آمده اوضاع بهتر شده؟

-- قلي جان ، Apr 17, 2008 در ساعت 02:07 PM

اگر آقاي احمدي نژاد بخواد با فساد اقتصادي
مبارزه كنه بايد پرده پوشي و مصلحت و ابروي
نظام رو در نظر نگيره و رك و راست آقايان عامل فساد يا دارودسته مربوطه رو به مردم معرفي كنه
اون بايد از ايني كه هست قاطع تر باشه
بابا ما فقير بيچاره ها كه مرديم از بيكسي....

-- مهدي ، Apr 28, 2008 در ساعت 02:07 PM

اگر آقاي احمدي نژاد بخواد با فساد اقتصادي
مبارزه كنه بايد پرده پوشي و مصلحت و ابروي
نظام رو در نظر نگيره و رك و راست آقايان عامل فساد يا دارودسته مربوطه رو به مردم معرفي كنه
اون بايد از ايني كه هست قاطع تر باشه
بابا ما فقير بيچاره ها كه مرديم از بيكسي....

-- مهدي ، Apr 28, 2008 در ساعت 02:07 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)