تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

سقوط یک جنگنده در فرودگاه مهرآباد تهران

خبرگزاری فارس از سقوط یک فروند جت جنگنده ایران در فرودگاه مهرآبادِ تهران خبر داد.

این خبرگزاری بدون اشاره به منبع این خبر اعلام کرد جنگنده سوخوی ساخت روسیه متعلق به ارتش جمهوری اسلامی به علت نقص فنی امروز (دوشنبه) سقوط کرد.

واحد مرکزی خبر نیز به نقل از روابط عمومی ارتش، هواپیمای ساقط شده را «هواپیمای آموزشی» اعلام کرد.

خبرگزاری‌ها اعلام کرده‌اند، خلبان و کمک خلبان این جنگنده پیش از سقوط توانستند از آن خارج شوند و هر دو آنها اکنون سالم هستند.

خبرگزاری ایسنا هم به نقل از مدیرکل روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی اعلام کرد که آتش‌سوزی ناشی از سقوط این «جنگنده‌ آموزشی» اطفا شده است.

شبکه تلویزیونی العربیه هم در خبری فوری از آتش‌سوزی در فرودگاه تهران پس از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی ایرانی خبر داد اما به جزئیات بیشتر درباره این خبر اشاره نکرد.

نظرهای خوانندگان

اين جنگ گنده قرار بود قبل ورود و دخول حمله کننده ی انتحاری به مرکز سپاه پاسداران در حسینیه ی رهپویان ناب حسینی او را بمباران کند اما به موقع نرسید و براقش در آسمان یراق زد. او وارد شد و هم شهید کرد و هم شهید شد و او هم بمباران نکرد خجل به پایگاهش در فرودگاه مهرآباد برگشت. بله او دیر رسید و هم حمله کننده حمله کرد و هم خلبان از دق انتحار ! البته کرد.

-- بدون نام ، Apr 15, 2008 در ساعت 04:49 PM

احتمالا اين پرواز مربوط به مانور اخير نيروي هوايي براي نشان دادن آمادگي! نيروهاي اسلام است كه به مناسبت روز ارتش انجام مي شود.

-- بدون نام ، Apr 15, 2008 در ساعت 04:49 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)