تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

ترجمه رمان گمشده «الکساندر دوما» به انگلیسی

سرانجام انتظار خوانندگان انگلیسی آثار «الکساندر دوما» به پایان رسید و آخرین کتاب این نویسنده شهیر فرانسوی که بیش از یک قرن از نظرها پنهان بود در پاییز امسال به انگلیسی ترجمه خواهد شد.

داستان پیدا شدن این کتاب هم مانند تمام آثار دوما سرشار از هیجان و شور برای خوانندگانش بود. کشف این اثر به اواخر دهه هشتاد برمی‌گردد که کلودیه شاپ هنگام جستجو در کتابخانه پاریس به نوشته‌ای از دوما برمی‌خورد که حاوی مطلبی در مورد کار آخرش بود.

نویسنده کتاب‌های «سه تفنگدار» و «کنت مونت کریستو» محبوب‌ترین نویسنده فرانسوی است و کتاب‌هایش بیش از هر نویسند‌ه دیگر چاپ می‌شوند و به فروش می‌رسند.

بنا به گزارش نشریه «کریستین ساینس مانیتور» یافتن این مدرک وی و دیگر جستجوگران را به تکاپو انداخت تا اثر آخر دوما را که بیش از یک قرن قبل درگذشته‌بود پیدا کنند. جستجویی که به کشفی بسیار هیجان انگیز برای این استاد دانشگاه و گروهش منجر شد: کشف اثر گمشده دوما.

این رمان که ادامه ماجراجویی‌های زمان ناپلئون است، داستان عشق و انتقام یک شوالیه است که با نام « آخرین شوالیه» دو سال قبل در فرانسه منتشر شد و اکنون ناشر انگلیسی آن امیدوار است که نسخه انگلیسی آن نیز فروشی به خوبی نسخه فرانسوی داشته باشد.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)