تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

پیشنهاد عجیب فیلم‌ساز مهاجر ایرانی برای یافتن شغل

یک فیلمساز ایرانی مقیم سوئد، اعلام کرد به کسی که بتواند به وی در یافتن شغلی دائمی در رسانه‌ها کمک کند، ۳۴ هزار دلار جایزه می‌دهد.

به گزارش یونایتدپرس از گوتنبرگ، «شهرام افسر» می‌گوید، انحصار در حرفه فیلم‌سازی مانع از پیشرفت وی در این حرفه شده و وی را وادار به این اقدام نامتعارف کرده‌است.

افسر در این خصوص افزود: کافرمایان دوستانشان را از میان شبکه خود انتخاب می‌کنند و تقریباً غیرممکن است که با نام اصلی بتوان وارد این حرفه شد.

افسر که در سال ۱۹۸۶ از ایران به سوئد مهاجرت کرده، آگهی خود را با پست برای چند نشریه در سوئد و یک پایگاه اطلاع‌رسانی در اینترنت ارسال کرده‌است.

وی معتقد است، پیشنهاد پرداخت این مبلغ، به طور بالقوه می‌تواند به وی در صنعتی که گاهی اوقات مهاجران در ان نادیده گرفته می‌شوند کمک کند.

وی در ادامه افزوده است: وقتی نام مهاجر را همراه داشته باشید، جلب اعتماد کارفرمایان مشکل است. بنابراین تقریباً غیرممکن است بتوانید کاری پیدا کنید.

نظرهای خوانندگان

I undrestand him. unfortunately we hadve the same problem here in Canada.You get a job through connection not based on your qualification.These systems are corrupted, so I wonder why we immigrated.Anyway, Good luck Afsar.

-- Shahram ، Apr 7, 2008 در ساعت 10:56 AM

گند کاریهای ایرانشون هم با خودشون میبرن دیگه.

-- بدون نام ، Apr 7, 2008 در ساعت 10:56 AM

مطلب به اون با حالی نوشتم برا این بابا چاپ نکردین، بدیهاشو میخواستین نقطه بزارین با بچه ها ما اینجا با این همه درد و غم خندیدیم. زمانه شاد نیست!

-- بدون نام ، Apr 7, 2008 در ساعت 10:56 AM

من هم یکی دو سال پیش در تهران همین کار رو کردم و به برخی دوستانم چند میلیون پیشنهاد دادم تا به من شغلی دهند. هیچ فایده ای نداشت و کسی برایم کاری نکرد. امیدوارم ایشان در آنجا موفق شود!

-- شهروند آینده ، Apr 8, 2008 در ساعت 10:56 AM

حکما فیلمساز نبوده اگه فیمساز بود فیلم می ساخت. حالا اصلا چه نیاز به یه فیلمسازی که تو روز روشن میخواد بصورت اسلامی رشوه بده. اين باباب اصلا و ابدا بدرد فیلمسازی نمی خوره تازه مگه ما چند تا فیلمساز میخوایم. بابا برو دنبال کارت.

-- بدون نام ، Apr 8, 2008 در ساعت 10:56 AM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)