تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

احضار اعلمی، نماینده تبریز، به دادسرای کارکنان دولت

یک نماینده مجلس هفتم به اتهام "انتقاد از دولت امام حسین" (امام سوم شیعیان) به دادسرای کارکنان دولت احضار شد.

"اکبر اعلمی" نماینده‌ مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی متهم است در دی ماه سال گذشته در جمع مردم زنجان "علیه" دولت امام سوم شیعیان سخنرانی کرده است.

به‌گزارش خبرگزاری ایسنا، برگه احضاریه این نماینده مجلس امروز(یکشنبه) از سوی هیأت رئیسه مجلس بدست وی رسیده است. مرجع صدور برگه احضاریه آقای "اعلمی" بازپرسی شعبه‌ دوم دادسرای کارکنان دولت اعلام شده است.

لینک‌های مرتبط در بالاترین

به گفته اعلمی، آن‌چه در این احضاریه به عنوان اتهام علیه وی مطرح شده، براساس محتوای ستون "دیگه چه خبر" روزنامه ایران، تحت عنوان "از دولت امام حسین هم انتقاد می‌کنم" تنظیم شده‌است.

روزنامه‌ ایران در شماره ‌٣٨٠٠ مورخ ‌١٠/٩/٨٦ بخشی از سخنرانی آقای "اعلمی" در زنجان را منتشر کرده بود.

"اعلمی" در آن سخنرانی گفته بود: "اگر امام حسین هم کابینه تشکیل دهد، براساس معیارهایی که دارم، چون قسم خورده‌ام که از حقوق ملت، قانون اساسی، منافع ملی و اسلام دفاع کنم، کابینه امام حسین را هم به مجلس می‌آورم وانتقاد می‌کنم."

متن کامل این سخنرانی را بخوانید

این نماینده مجلس همچنین به وب‌سایت "دسترنج" گفت که در زمان مقتضی حتما در دادگاه حاضر خواهد شد و به دفاع از خود خواهد پرداخت. به گزارش این سایت، "سعید مرتضوی"، دادستان عمومی و انقلاب تهران از "اکبر اعلمی" شکایت کرده است.

صلاحیت اکبر اعلمی از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت برای شرکت در انتخابات مجلس هشتم نیز رد شده بود.

نظرهای خوانندگان

اعلمی بهترین نماینده آذربایجان بود

-- بدون نام ، Apr 21, 2008 در ساعت 02:11 PM

بزرگان فرموده اند تا زمانی که حرف نزده اید حرف در گرو شماست وانگاه حرفی زده شد شما در گرو حرف هستید یعنی مانند تیری است که از کمان خارج شده است اگر ما زمانی از اهل بیت حرف میزنیم باید خیلی مواظب باشیم انهم در باره بزرگمردیکه در س ازادگی و حریت به ما اموخت هر چند که رسانه ها مخصوصا فارس نیور به این موضوع خیلی دامن زد اما علیرغم اینکه احترام به اقای اعلمی دارم بعنوان یکی از خادمین حضرت امام حسین(ع) از ایشان گلایه مندم

-- ا میر ، Apr 28, 2008 در ساعت 02:11 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)