تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

همجنسگرای ایرانی به ایران فرستاده نمی‌شود

مهدی کاظمی، همجنسگرای ایرانی که درخواست پناهندگی‌اش در بریتانیا رد شده بود به احتمال بسیار اجازه می‌یابد تا در بریتانیا بماند.

به گزارش روزنامه دپــِرس، این خبر را خانم نَباهت اَلبایراک، معاون ترک‌تبار وزیر دادگستری هلند روز پنج‌شنبه اعلام کرده‌است.

البایراک در این مورد با همتای بریتانیایی خود گفت‌وگویی داشته و نتیجه این گفت‌وگو را در مذاکره‌ای فوری در پارلمان هلند اعلام کرده‌است.

اکثریت اعضای چندین حزب اصلی سیاسی هلند روز پنج‌شنبه خواستار بازگردانده نشدن جوان ۱۹ساله ایرانی به ایران شده‌اند. بوریس فان درهام از حزب دست چپی دی‌۶۶ گفت: همجنسگرایان ایرانی با ۱۱۰ تازیانه و گاه حکم اعدام روبه‌رو می‌شوند.

مهدی کاظمی پس از رد پناهندگی‌اش به هلند گریخت و مدتی است در بازداشت پلیس هلند به‌سر می‌برد.

نظرهای خوانندگان

همجنسگرایی بد است اگر بی رودربایستی و شفاف باشد، در غير اينصورت بايد درهای حوزه های علميه را بست!

-- بدون نام ، Apr 4, 2008

خبر خوبی بود، خوشحال شدیم

-- مهیار ، Apr 4, 2008

بزرگان گویند و راست هم گفته اند
نقد بازار جهان بنگر و ازار جهان
کین اشارات ز جهان گذران ما را بس
ببینید ایران چی بود و الان جی شده و برای نرخ روز بازار جوان ها حتی رحم به وجود خودشان هم نکرده گر چه بعنی هورمونی مشکل داشته و دارند ولی اکثرا فقط به خاطر گذر خر از پل خود را خار و کوچک میکنند حتی با این قیمت .....به نطر من در ایران بهتر به عشق و حالشان میرسند تا که به این بازار ظاهر فریب بیایند .....گلعذا ری ز گلستان جهان ما را بس....فقط میتوانم تاسف به حال فکر جامع کنونی و موقعیت کنونی بخورم که باز برمیگردد وبه حاطل و نتیجه افکار ناسالم که از گذشته تا الان برای ما رعایت و ترمیم نشده و الان ان را با این کارنامه درو میکنیم اگر با درک و اگاهی و دانش و خرد ووو جامعه را انسانها تغیر و تثبیت میکردند با معیار و نرم خواصی الان دربدر و اوراه و بهانه جوئی به خاطر این همجنسگرائی نمیبودی( یم) ...زیار این دیگه تکرا قافیه بوده برای دادن کیس که بتوان حرفی برای گفتن در خارج از ایران داده باشند (داشته باشند )با ارزوی روزی ایرانی بهتر و ابدتر که انهم در گرو افکار من و ما و شما میباشد نه اغیار

-- ریزبین ، Apr 5, 2008

من هم خیلی از وجود همجنسگرایی در حوزه علمیه قم شنیده ام...

-- مهران ، Apr 5, 2008

سلام اسم من مجتبی از شیراز هستم من هم به این مشکل دچارم وهیچ راه فراری از اینموضوع ندارم .ونمی توانم این مکشل به کسی بگم.واز تنهای رنج میبرم .اگر براتون زحمت نیست من راهنمای کنید که چکار کنم وبا مشکلم چه جور کنار بیام .وچه جور یکی مثل خودم پیداکنم

-- مجتبی ، Jun 14, 2008

من یک همجنسگرای ایرانی هستم, بخاطر همین موضوع ساده زندگی خیلی سختی تو ایران دارم.
نمیتونم با این وضعییت فرهنگ و درک پایین مردم از همجنسگرایی ایران زندگی کنم. ولی از طرفی روش این پسر رو هم نمیشه بدون دردسر و بردن آبروی فامیل و آشنا انجام داد.

با دوستی هم که نوشتن: (همجنسگرایی بد است اگر بی رودربایستی و شفاف باشد)
موافق بودم اگر دولت ایران اجازه میداد ما زندگی کنیم!
جدا از مجازات های احمقانه و بی دلیل
دلخوشی های کوچک ما به زندگی, مثل سایتهای دوستیابی رو هم با فیلتر کردن میگیرن.

-- فرهاد ، Oct 10, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)