تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

پرسپولیس و استقلال مساوی شدند

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس با نتیجه یك بر یك به پایان رسید تا سپاهان با خیالی آسوده در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد.

این بیست و هشتمین تساوی دو تیم پرطرفدار پایتخت در طول ۶۴ دیدار این دو تیم بود.


عکس‌ها از میلاد پیامی-فارس

شصت و چهارمین دیدار دو تیم با حملات استقلال آغاز شد و در دقیقه چهار گل برتری استقلال با شوت امید روانخواه به دست آمد.

پس از آن پرسپولیس بازی را در اختیار گرفت و موفق شد که با گل محسن خلیلی بازی را به تساوی بکشاند و نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت.


مربیان سرخابی نگران نتیجه

در نیمه دوم دو تیم با احتیاط بیشتری بازی کردند و توپ بیشتر در میانه میدان ضربه خورد. از لحظات هیجان آور نیمه دوم شوت کریم باقری بازیکن تیم پرسپولیس بود که با عکس العمل به موقع وحیدطالب لو دروازبان تیم استقلال به کرنر رفت. همچنین پاس در عمق مجتبی جباری، آرش برهانی را با دروازبان پرسپولیس تک به تک کرد که این موقعیت را برهانی به هدر داد.


شصت و چهارمین دیدار پرسپولیس و استقلال

در اواخر بازی کریم باقری و بیژن کوشکی از تیم استقلال به دلیل کارت زرد دوم از سوی داور اسپانیایی از بازی اخراج شدند. در پایان بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت تا دو بازیکنی که در بازی رفت گلزنی کرده بودند این بار نیز موفق به گلزنی شوند.

حاشیه‌های شهرآورد شصت و چهارم

  • هنگام تلاوت قرآن صدای شخصی به گوش می‌رسید که از مزدک میرزایی گزارشگر بازی، می‌خواست در جریان بازی شعارهایی را تکرار کند. در طول بازی هم در هر صحنه‌ای که شعارهای "استقلال آزادی جمهوری اسلامی"، "سال نوآوری و شكوفایی" و "ما ایستاده‌ایم" بر روی صفحه تلویزیون ظاهر می‌شد گزارشگر فوتبال به آنها اشاره می‌کرد.
  • همسر اهل كره جنوبی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حجاب اسلامی در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حاضر شد.
  • به دلیل حساسیت ویژه این بازی، احمد رضا رادان فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ شخصا مسوولیت امنیت این بازی را برعهده گرفت. پیش از این نیروی انتظامی اعلام کرده بود که نیروهای انتظامی با لباس شخصی میان تماشاچیان حضور خواهند داشت.
  • نمایندگان دو باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه و اندلشت بلژیك در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.
  • دلالان بلیت‌های دوهزار و چهار هزار تومانی مسابقه را به قیمت‌های ‪۷‬تا ‪۲۰‬ هزار تومانی به فروش رساندند.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)