تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

توقیف بیش از سه هزار خودرو در ۱۳ فروردین

پلیس راه ایران، از توقیف بیش از سه هزار خودروی متخلف در روز 13 فروردین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ پرویز البرزی معاون عملیات پلیس راه ایران گفت: «در 13 فروردین 3100 دستگاه خودرو که رانندگان آن‌ها با حرکات مخاطره‌آمیز اقدام به تخلف کرده بودند، توسط پلیس متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.»

به گفته این مقام پلیس، 222 دستگاه از خودرو‌های توقیف شده «وانت‌بار» است که به علت حمل مسافر در قسمت بار، متوقف و به پارکینگ منتقل شده‌اند.

همچنین البرزی از 200 تخلف ناوگان عمومی حمل بار و مسافر در کشور خبر داد و گفت، با این تخلفات برخورد شده و پرونده متخلفین به کمیسیون‌های مرتبط ارسال شده است.

این در حالی است که سرهنگ «علی‌رضا اسماعیلی» فرمانده پلیس راه ایران، امروز در گفت‌وگویی با خبرگزاری ایسنا از توقیف بیش از 32 هزار و 860 دستگاه خودروی متخلف از آغاز طرح نوروزی پلیس راه این کشور خبر داده است.

بر اساس اعلام اسماعیلی، هم‌چنین گواهینامه‌ 11 هزار و 341 راننده متخلف در 15 روز اجرای طرح نوروزی پلیس ضبط شده است.

با این همه، فرمانده پلیس ایران، صبح امروز در جمع خبرنگاران از کاهش 19 درصدی تصادفات در مقایسه با سال گذشته در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسماعیل احمدی مقدم گفت: «امسال آمار تصادفات 19 تا 20 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است که بخش بیشتر آن مربوط به داخل شهرها است.»

احمدی‌مقدم هم‌چنین اعلام کرد: طرح برخورد با متخلفین رانندگی بعد از تعطیلات نوروزی هم‌چنان ادامه خواهد یافت.

بر اساس اعلام رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایران، روزانه به طور میانگین ۷۵ نفر در کشور بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست می‌دهند.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)