رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۸۷

عزای عمومی در سیستان و بلوچستان

در سیستان و بلوچستان دو روز عزای عمومی اعلام شد.

به گزارش ایرنا، این تصمیم پس از سانحه رانندگی در محور ایذه اتخاذ شد که در آن ۲۷ تن از پرسنل وزارت آموزش و پرورش که در قالب کاروان بازدید از مناطق جنگی(راهیان نور) عازم خوزستان بودند،جان باختند.


وزير آموزش و پرورش نیز با ارسال پیامی به خانواده‌هاي فرهنگيان جان باخته ابراز همدردي كرده است.

وی همچنین در جلسه هیات دولت، گزارشی از دلایل وقوع این حادثه تصادف به دولت ارایه کرد. ایسنا نیز گزارش داده است که هیات دولت نیز ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه با خانواده های قربانیان ابراز همدردی کرده است.

با این حال محموداحمدی نژاد در پایان جلسه دولت به خبرنگار صدا و سیما گفت:به حمدالله آغاز سال نو بسیار زیبا و پرنشاط بود و مردم عزیز با شادی و امید سفرهای نوروزی خود را آغاز کردند.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه دستگاه های مسوول موظفند تمهیداتی بیندیشند تا مردم در سفرها دچار حادثه نشوند، تصریح کرد: سفرهای نوروزی ضمن همراه داشتن ابعاد گسترده فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی با برکت، منجر به توزیع ثروت و عشق به سرزمین خواهد شد.

نظرهای خوانندگان

ba salam aghajan chahar mahal va bakhtiar na sistan va baloochestan tashih konid lotfan

-- hadi ، Mar 26, 2008 در ساعت 02:45 PM

حکومت اسلامی ما را گول می زند! از لطف اين حکومت امام زمان، حکومت امانم حسينی، حکومت عدل علی ، حکومت نبوی، حکومت علوی، حکومت قرآنی، حکومت لعنت و نفرين و بشمار بی شمار از اين قماش بيست نه سال است که عزای عمومی داريم. و حالا نرخ دو روزه تعيين می کنند. وای به حال اين مردم سده ادل و حتا ساده لوح!!

-- بدون نام ، Mar 26, 2008 در ساعت 02:45 PM

lotfan ye kam khabratono daghigh tar darj konid akhe izeh che rabti be sistan balochestan dare
چهارمحال و بختياري na سیستان متاسفم

-- alef.alef ، Mar 26, 2008 در ساعت 02:45 PM

بابا سواد، بابا اطلاعات، بابا خبرنگار آگاه، بابا سایت معتبر، آخه چهارمحال و بختیاری چه ربطی به سیستان و بلوچستان داره؟ نمی تونین یه کم دقت کنین؟

-- Persian Girl ، Mar 27, 2008 در ساعت 02:45 PM

سلام به عزیزی که 29 سال حکومت اسلامی او را گول زده نه عزیزم این شیطانه که تو رو گول زده به حمد اله حکومت ما اقایی داره که جانم فدایش و انشاالله به یاری امام زمان تمام دشمنان به این حکومت را نابود خواهد کرد

-- سرباز گمنام امام زمان ، Apr 14, 2008 در ساعت 02:45 PM