تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

همجنس‌گرای ایرانی همچنان در بازداشت است

مهدی کاظمی همجنس‌گرای ایرانی که هم اکنون در بازداشتگاه پلیس در شهر رتردام به سر می برد، به رادیو زمانه گفت گفت شرایط سختی را می گذراند و مشکل روحی و فکری پیدا کرده است.

مهدی کاظمی که ادعا می‌کند شریک جنسی‌اش در ایران اعدام شده گفت هشت ماه پیش پس از آن که در لندن تقاضای پناهندگی‌ام رد شد انگلیس را ترک کردم و به صورت غیر قانونی وارد هلند شدم.
او گفت: پیش از ان که توسط پلیس هلند بازداشت شوم هشت ماه را در اردوگاه پناهندگان بسر بردم تا این‌که مسئولان هلندی به من اعلام کردند طبق قانون مسئول پرونده‌ من انگلیس است و باید مرا به انگلیس برگردانند.

مانی زانیار موسس سازمان دفاع از حقوق همجنسگراهای ایرانی در هلند که در بازداشتگاه پلیس در فرودگاه رتردام با مهدی کاظمی ملاقات کرده است می گوید: مهدی کاظمی روحیه خوبی نداشت و می‌گفت این دومین سالی است که نوروز را در بازداشت بسر می‌برم. سال گذشته در بازداشت پلیس انگلیس بودم و نوروز امسال را در بازداشتگاه پلیس هلند گذرانده‌ام.
مانی زانیار به زمانه گفت: مهدی کاظمی چندین بار مسئولان پلیس را تهدید به خودکشی کرده است و در بازداشتگاه برخورد بدی با او دارند و مثل دیگر زندانی ها با او رفتار نمی‌شود.

نظرهای خوانندگان

همان زندان جای خوبی دارد . بماند و از افکار خود بهره ببرد !!

-- weq ، Apr 5, 2008 در ساعت 03:23 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)