تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

تیم ملی ایران در مقابل کویت متوقف شد

تیم ملی ایران در دومین دیدار مرحله مقدماتی مقابل تیم ملی کویت متوقف شد. در این دیدار که به میزبانی کویت برگزار می شد ابتدا ایران با گلهای علیرضا نیکبخت واحدی و سیدجلال حسینی از حریف خود پیش افتاد اما در نهایت بازی مساوی شد.

این اولین بازی رسمی ایران با مربیگری علی دایی بود. پیش از این و در ورزشگاه آزادی تیم ملی ایران مقابل تیم ملی سوریه متوقف شده بود.

با این نتيجه تیم امارات با 4 امتیاز در صدر قرار دارد، تیم ایران با 2 امتیاز در رده دوم ایستاد، سوریه با همین امتیاز و تفاضل گل، به علت گل زده كمتر، سوم است و تیم كویت نیز با یك امتیاز، مكان چهارم را در اختیار دارد.

از این گروه دو تیم به مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 که در کشور آفریقای جنوبی برگزار می‏شود، صعود می کنند.

در سایر دیدارهای امروز نتیجه عجیبی در ازبکستان رقم خورد. تیم ملی فوتبال ازبکستان در ورزشگاه پاختاکور میزبان عربستان بود و توانست با برتری 3 برصفر مقابل این تیم مقتدرانه با 6 امتیاز صدرنشین گروه چهارم مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا شود. برای تیم ملی ازبکستان در این بازی تیمور کاپادزه (45)، ماکسیم شاتسکیخ (68) و سرور ژپاروف (69) گلزنی کردند.

به گزارش مهر دیدار تیم های چین و استرالیا در ورزشگاه "تیان هی" شهر "کان مینگ" چین با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید. با این تساوی تیم استرالیا 4 امتیازی شد تا کماکان صدرنشین جدول رده بندی گروه یک مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا باقی بماند، چین نیز با 2 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد . در دیگر دیدار این گروه امشب تیم های قطر و عراق در دوحه با هم روبه رو خواهند شد.

امروز همچنین از گروه سوم این مسابقات تیم های کره شمالی و کره جنوبی در هنگ کنگ مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار نیز با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید. دو تیم با تقسیم امتیازات این بازی 4 امتیازی شدند تا همچنان رده های اول و دوم گروه خود را در اختیار داشته باشند.

نظرهای خوانندگان

For God's sake,

Did you see the game. It was embarrassing. Apart from the first goal which was beautiful the second goal was on pure luck. And after that the iran team had no clear strategy . they were pointless. and the changes did not help our team at all.

My Question is why do we bring Iranian coach when they can really achieve nothing.

-- babak ، Mar 27, 2008 در ساعت 08:45 PM

In tim be Hich ja nemirese !!!

-- Rasool ، Mar 27, 2008 در ساعت 08:45 PM

آقای داِیی بسیار شرم آور است که تیمی بدون هدف و برنامه و برغم برخورداری از شانس نتواند از پس تیم ضعیف کویت برآید .
شما که توان مربیگری تیم سایپا را نداری چطور قادرخواهی بود تیم ملی یک کشور با این سابقه فوتبال را هدایت نمائيد .
حالا هی شعار بده من با یکنفر لابی کردم ، تمام مردم ايران ميدانند که تو انتخاب علی آبادی و رئيس بیعرضه فدراسيون فوتبال هستی .تراخدا دست از سر تیم ملی بردار .

-- بدون نام ، Mar 27, 2008 در ساعت 08:45 PM

ali daei dast sar az footbale ma bardar nist.

-- amir ، Mar 27, 2008 در ساعت 08:45 PM

چرا درست به مردم جواب نميدين

-- سياوش ، Jun 21, 2008 در ساعت 08:45 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)