تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

نوباوه:می خواستم جلسه کلمبیا را بر هم بزنم

نماینده آتی مجلس دوره هشتم در تهران در مصاحبه ای با روزنامه قدس اعلام کرد که قصد داشته تا جلسه سخنرانی احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا را بر هم بزند.

بیژن نوباوه در زمان برگزاری آن نشست به عنوان خبرنگار در دانشگاه کلمبیا حضور داشته در این مصاحبه گفته است که به دلیل عدم واکنش احمدی نژاد به سخنان رئیس دانشگاه کلمبیا در ابتدای نشست قصد بر هم زدن جلسه را داشته است.

به گزارش سایت فردا نیوز، این نماینده آینده تهران در مجلس در تشریح قصد خود گفت: من در آن دقایق به چهره رئیس جمهور نگاه کردم و دیدم ایشان به آرامی لبخند می‌زند، به همین خاطر گمان کردم شاید آقای احمدی‌نژاد متوجه صحبت‌های رئیس دانشگاه کلمبیا نیست یا اینکه ترجمه درستی از صحبت‌های او منتشر نمی‌شود. در یک لحظه آنقدر از صحبت‌های رئیس دانشگاه عصبانی شده بودم که به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفتم، من جلسه را به هم می‌زنم. او هم گفت اگر تو شروع کنی من هم هستم و ما قصد داشتیم به یک اعتراض جدی در سالن دست بزنیم.

وی افزود: اما وقتی که دوربین را روی صورت آقای احمدی‌نژاد زوم کردم دیدم ایشان دارای یک گوشی ظریف در گوش خود هستند که همزمان ترجمه صحبت‌های رئیس دانشگاه کلمبیا را به گوش وی می‌رساند. بعد که دیدم ایشان کاملاً متوجه صحبت‌های رئیس دانشگاه هست، خیالم راحت شد که حتماً پاسخ صحبت‌های وی را هم دارد.

گفتنی است نوباوه که دچار بيماری سرطان خون است، اخيرا در انتخابات مجلس هشتم به عنوان هفتمين نماينده تهران از ليست هواداران دولت به مجلس راه يافته است. بیژن نوباوه از خبرنگاران دوران جنگ بود و سالها به عنوان خبرنگار ویژه ایران در آمریکا کار می کرد.

نظرهای خوانندگان

واسه ویزای آمریکا همتون له له می زنید!!
مگر جسارت این کار و داشته باشی

-- بدون نام ، Mar 25, 2008 در ساعت 06:51 PM

مبارک باشد مجلس هشتم که مستخدمین ان هنوز وارد نگشته این چنین به دست بوسی ریاست جمهوری می شتابند!!! اخر چگونه ممکن است کسی که در یک جنگ طولانی عکاس و شاهد خونریزی دو ملت همسایه بوده اینقدر دل نازک باشد که به شنیدن یک حرف حق و یا باطل از کوره در برود و بخاطراظهار ارادت جلسه ای را بهم بریزد؟ بعد هم مشخص نیست ایشان در امریکابرای دولت چه می کرده است و چگونه باصطلاح رای دهندگان به وجود ایشان پی برده اند؟

-- بدون نام ، Mar 25, 2008 در ساعت 06:51 PM

شکی نیست که سخنان رییس دانشگاه کلمبیا در شان یک محفل دانشگاهی نبود، اما داستان به‌هم زدن جلسه از آن جهت‌گیری‌های سیاسی است که فقط از حزب‌اللهی ناب ذوب شده می‌اید اما نکته دیگر اگر سلامتی اقای نوباوه کامل نیست چطور به عنوان وکیل مردم تایید صلاحیت شد!!

-- هومن ، Mar 25, 2008 در ساعت 06:51 PM

خداراسپاس که افراد دل نازک که طاقت شنیدن نازکتر از گل را ندارند به مجلس رفتند ،آقای محترم پس مرد ایران چه دلی دارند که قریب به 30 ساله اراجیف وتوهینهای شما را تحمل میکنند وصداشون درنمیاد .

-- زهرا از مشهد ، Mar 25, 2008 در ساعت 06:51 PM

خوب ديگه وقتي كه يكي مثل ده نمكي لقب هنرمند و كارگردان سينما رو مي گيره ،نوباوه هم خروچوف ايران مي شه.خوب شد كه نگفته مي خواستم مثل خروچوف لنگ كفشم رو روي ميز بكوبم.

-- zilan ، Mar 25, 2008 در ساعت 06:51 PM

از دست این وکیل الدوله ها به چه کسی پناه ببریم؟
سالهاست رای نمی دهیم و تحریم می کنیم و هر سال گردن اینها کلفتتر میشود.

-- بومی ، Mar 25, 2008 در ساعت 06:51 PM

وی افزود: اما وقتی که دوربین را روی صورت آقای احمدی‌نژاد زوم کردم دیدم ایشان دارای یک گوشی ظریف در گوش خود هستند که همزمان ترجمه صحبت‌های رئیس دانشگاه کلمبیا را به گوش وی می‌رساند.
......
عجیب ، این خبرنگار با تجربه با بیش از ۴۰ سال کار خبرنگاری انهم در امریکا و جبهه های جنگ باید بوده که »» زوم میکرده «« تا متوجه موضوعی بسادگی و طبیعی وجود »» گوشی «« در خدمت اقای احمدینژاد بشود ؟!.
ضمنأ خدا بر عمرش بیافزاید ! اما چگونه ایشان را بخاطر بیماری سختی که دارد رد صلاحیت نکردند ؟!.
داوید

-- داوید. ، Mar 26, 2008 در ساعت 06:51 PM

یعنی ایشان مطلبی را فهمیده که رئیس جمهر نفهمیده .
ایشان از ما اعتماد کمتری به اقای احمدی دارد

-- reza ، Mar 26, 2008 در ساعت 06:51 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)