تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

انتقاد بی‌سابقه زهرا اشراقی از احمدی‌نژاد

زهرا اشراقی نوه دختری آیت‌الله‌خمینی در گفت وگویی با روزنامه "آسیاتایمز" با انتقاد از عملکرد دولت محمود احمدی‌نژاد گفت:" رئیس‌جمهور ایران به خاطر فریب‌کاری، در حال از دست دادن پایگاه مردمی خود است."

به‌نوشته "آسیا تایمز"، اشراقی در گفت وگویی تلفنی از تهران با خبرنگار این روزنامه، افزود:" برای ما امکان فعالیت وجود ندارد، بازداشت‌ها به امری روزمره تبدیل شده است و دانشجویان مخفیانه بازداشت و زندانی می‌شوند."

وی افزود:"تمام کشور سکوت کرده است، اما متاسفانه کسی در این رژیم اعتراض نمی‌کند. خراب کردن یک کشور سال‌ها طول می‌کشد، اما تندروها در مدت کمی این کار را می‌کنند."

متن کامل را بخوانید

این روزنامه در ادامه از قول نوه آقای خمینی نوشته است، احمدی‌نژاد سعی می‌کند خود را به عنوان کسی که با قدرت‌های آسمانی ارتباط دارد معرفی کند.

زهرا اشراقی در این‌باره گفته است:" این کار عوام‌فریبی است. ادعای احمدی‌نژاد درباره ارتباط با خدا، نخستین بار پس از شرکت وی در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل مطرح شد."

اشراقی همچنین تاکید کرد، بسیاری از کارگران و دوستان و بستگان وی که به احمدی نژاد رای دادند اکنون پشیمان هستند و می‌گویند وضعیت اقتصادی آن‌ها بدتر شده است.

نظرهای خوانندگان

Ey kash vaghti pedar bozorge bozorgvaretan be gholhash amal nakard o javanhaye ma ra hezaran hezaran be souye marg ferestad o belakhare keshvar o daste in siahi dad shoma boudid o az hagh defa mikardid. Vali be har hal dar in biabane bi ab, raftare shoma ghabele taghdir ast

-- Nam ، Mar 18, 2008 در ساعت 06:49 PM

اصلا جای نگرانی نیست. اگر پدربزرگ متوفی ایشان ولایت فقیه را وظیفه محوله از جانب خدا می دانستند خوب احمدی نژاد هم که خط امام را کپی میکند میتواند هرادعای را که دوست دارد بکند. حساب وقضاوت نهایی هر دو یشان با خالق حق خواهد بود. اگرقدر الهی بر این باشد که احمدی نژاد قوم خود را به سوی پاداش اعمال خویش سوق دهد ایا انرژی هسته ای وغیر هسته ای میتواند انرا تغییر دهد؟؟؟ تصور میشود که پدر بزرگ ایشان فرصت اینکه به نوه خود یاد بدهد که بشرمعنی "زمان" را بدرستی نمیداند را نداشتند. ملت هم که نگران نان شب خود است ونمی خواهد که اعتراضش وضع را بد تر نماید.

-- Abbas ، Mar 18, 2008 در ساعت 06:49 PM

be nazare man ham agar che emrooz eslah talaban va teknokeraat ha be onvane tanha shanse harkat be samte yek systeme democratic dar iran matrah hastand, amma nabayad faramoosh kard ke pedar bozrge geramiye khanome eshraghi ba ijade systeme velayate faghih paye gozare dictatoriye novine mazhabi dar iran bode'and.

-- Pooya ، Mar 19, 2008 در ساعت 06:49 PM

ای کاش به جای قضاوت در مورد عملکرد ÷در بزرگ ایشان در مورد صحبت های این خانم نظر بدهیم . به هر حال صحبت های این خانم با یک نشریه خارجی دور از نظر مردم نیست.

-- بهار ، Mar 19, 2008 در ساعت 06:49 PM

takhrib keshvar az 29 saal ghabl aghaz shod, aghayeh doctor ahmadi-nejad faghat ghadri soraat an ra ghadri bishtar kard.

-- parviz ، Mar 19, 2008 در ساعت 06:49 PM

لشکر عمله ها به سیاست حمله برده است، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید!!!! ببینیم عمله هایی مثل احمدی نژاد چیزی به نام ایران باقی می گذارند یا خیر! در حال حاضر تنها راه فشار نهادهای بین المللی به رهبر و تقویت مردم برای اعتراض است...روشنفکران هم باید از این وضع منفعل خارج شوند و با ائتلاف های کوچک و بزرگ و برگزاری نشست های دانشجویی کمی فعالیت خود را بیشتر کنند.

-- سبکتکین ، Mar 19, 2008 در ساعت 06:49 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)