تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

بازداشت مجدد فرمانده سابق پلیس

یک فرمانده سابق پلیس که به اتهام "سوءاستفاده از مقام دولتی" از سوی قوه‌قضائیه بازداشت و به قید وثیقه آزاد شده بود، با مطرح شدن چند شکایت دیگر در پرونده خود، باردیگر بازداشت و روانه زندان شد.

پیش از این سخنگوی قوه‌قضائیه ایران اعلام کرده بود، برای یکی از فرماندهان سابق پلیس این کشور، پرونده قضائی تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، قاضی رسیدگی‌کننده به این پرونده، "سوءاستفاده از موقعیت شغلی و امکانات دولتی"، "خیانت در امانت" و "جرایم مالی" را به عنوان اتهامات این فرمانده پلیس عنوان کرد.

لینک مرتبط در بالاترین

"محسن قاضی"، بازپرس شعبه‌ پنجم دادسرای کارکنان دولت همچنین مطلب برخی از سایت‌های داخلی در مورد این پرونده را "کذب و نادرست" خواند.

پیش از این برخی از وب‌سایت‌های در داخل ایران، با انتشار اخبار تائید نشده‌ای از بازداشت یکی از فرماندهان ارشد پلیس، اعلام کرده بودند که وی به اتهام "اخذ رشوه" و "رابطه نامشروع" و با دستور مستقیم آیت‌الله شاهرودی رئیس قوه قضائیه دستگیر شده است.

روزنامه اعتماد هم امروز در همین رابطه نوشت:"دومین پرونده این مقام سابق انتظامی در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می‌شود و پنج قاضی عالی‌رتبه زیر نظر قاضی مدیر خراسانی مسئولیت تحقیق در این‌باره را برعهده دارند."

تحقیقات در این پرونده که اتهامات دیگری را دربر دارد نیز همچنان ناتمام باقی مانده است.
به نوشته روزنامه اعتماد، بازخوانی اتهامات فرمانده سابق در نیمه دوم نوروز از سوی هیات قضات ادامه خواهد یافت و "متهم" پس از ایام عید به صورت ویژه تحت بازجویی و محاکمه قرار خواهد گرفت.

محاکمه وی پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

در همین رابطه
بازداشت یک فرمانده پلیس در ایران

نظرهای خوانندگان

همیشه به همین طریقه وقتی پای یکی از خودشان درمیان هست محاکمه پشت در های بسته انجام میشه که کسی درست وحسابی سر در نیاره ولی پای جونهای مردم که وسط میرسه آفتابه گردنشون آویزون میکنندیا جلوی چشم عموم اعدام میشن انوقت خودشون پشت پرده کارهای میکنند که مردم را به جرم همون کارها آزار میدن

-- مهری ، Mar 18, 2008 در ساعت 03:03 PM

در تهران بسيار گفته شده که اين حضرت زراعی با آن شش زن تنها نبوده و سه جوان بسيجی يا پاسدار هم در آنجا انجام فريضه می کردند. اصل ماجرا این است که خب در همه جای دنیا از این اعمال که بسیار هم انسانی ست انجام می شده می شود و خواهد شد. تنها مسئله این است که اولا کسی از کسی سو استفاده نکند! و دیگر اینکه این حکومت هر چه را بد می گوید و بد می داند انرا خودش بهتر و خوبترش را می کند. در این بیست و نه خدا می داند نیروهای انتظامی امام زمان عج تا چه اندازه تلکه ی جنسی از جوانان دختر و پسر گرفته اند و هيچ کسی هم به خاطر آبرو صدايش در نيامده.
مشکل اساسی ما دروغ است. دروغ. این دروغ انقدر بزرگ است که حتا به گفته شیخ علی تهرانی که هم شوهر خواهر خامنه ای ست و هم استاد او ما را از اخلاقیات دوران نونهالی و طلبگی رهبر فرزانه دور کرده و ما نمی توانیم آنهمه شور و حال جوانی آقا را از پس اينهمه دروغ دريافت کنيم. ايکاش کسی زندگی نامه ی رهبری را از کودکی تا حال می نوشت و راست هم می نوشت. اگر آنچه شيخ علی تهرانی اين روحانی بزرگوار در مورد کودکی و نو نهالی آقا گفته درست باشد علی الله مقامک و نورء علی نور است. و آن موقع است که ابر های تيره از آسمان ولايت بيرون ميرود و آن جمال زيبای ملکوتی رهبر فرزانه ، اين عزيزی که هزار قافله دل همره اوست هويدا می شود. به اميد آنروز. و برای اتمام، اين عرض را بکنم که کسانی که از اين نوع داستانها را داشته اند و قربانی نيروهای انتظامی شده اند بنويسند. شرم نکنيد بنويسيد تا همه بدانند. ديگر چه وسيله ای بهتر از اينترنت برای دست کم راحت شدن از اين رازداری و خودداری؟؟!

-- بدون نام ، Mar 18, 2008 در ساعت 03:03 PM

واعظین کین جلوه در محراب و منبر می کنند
چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند

-- کامی از شیراز ، Mar 19, 2008 در ساعت 03:03 PM

Bale dar zaman hokomat in Hazarat inha cheha ke nakardand, faghat kafie ke parvandehaye ghazai khodeshoon ra varagh zad,

-- M ، Mar 19, 2008 در ساعت 03:03 PM

demokrasie Islami yani een!!!! mardom ra ommate Islami mipendarand darhali ke een dore ra ke besyar tahghir amiz boode ast ma dar zamane vorude islam be Iran separy karde eem 200 sal solte arabe mosalman ke dar aan zamman joz taraj va gharatgary nakarde and ,ma ra ke mardomi be nesbat motemaden boode be khefat va khary ke shide va name ajam bar ma nahadand va ayene barde dari ke dar Iran e aan zaman hich gah morede estefade naboode be ma tahmil kardand . aknoon dar sade 21 dar asre Info. va computer va internet va ekteshafate azime elmi yek hokoomate mortaje az een no ghasde baz gashte dobare be dorane hazratemeymoon ra dar sar mipar varanad....ve een chenin ma ra (mellat) be tamaskhor va morede setam gharar midehad.

-- sayed hasan rasoli ، Mar 19, 2008 در ساعت 03:03 PM

زماني كه عراق به ايران حمله كرد تعداد زيادي از جوانان را تحريك كردند كه براي دفاع از ناموس مردم و كشور به جنگ بروند و جوانان غيور اين مرز و بوم با غيرت تمام رفتند و جنگيدند و دفاع كردند و كشته و مجروح شدند اما نمي دانم اين غيرت الان كجاست چرا كسي فرياد بر نمي آورد اينان كه دختران مردم را مي گيرند و بعد به جرم پيدا بودن مو و يا ساق پايشان به زندان و محبس مي برند و بعد با دختران ايراني اي چنين مي كنند.
كجاست غيرت مردان و جوانان ايراني
كجاست روح فداكاري و از خود گذشتگي
آيا اين هم از مردم گرفته شده است؟
آيا سي سال تعليم و تربيت اسلامي باعث از بين رفتن غيرت اسلامي شده است.
هيهات هيهات ......
ديگر سخني بر زبان جاري نمي شود

گويا همه لال شده اند

-- ايراني ، Mar 19, 2008 در ساعت 03:03 PM

کی نوبت مهره های بالاتر است؟ منتظریم؟

-- بدون نام ، Mar 19, 2008 در ساعت 03:03 PM

اين فرمانده ارشد پليس احتمالا" از زير قارچ بيرون اومده كه اسم نداره ؟!!!!!!!

-- بدون نام ، Mar 19, 2008 در ساعت 03:03 PM

in taze khoorde pashoone
hatman be yekishoon naresoonde ke lo rafte
az in jamaat harchi begin bar miyad

-- amir3koolar ، Mar 20, 2008 در ساعت 03:03 PM

در یک بررسی اجمالی در سابقه حدودا" سی ساله حکومت اسلامی در کشور مداری به مواردی حاکی از آلوده بودن مقامات و مسئولین این حکومت در مسائل مالی و اخلاقی است ، که اگر بخواهیم فی المثل به تعدادی از آنها و از حیث یادآوری مجدد اشاره کنیم می توانیم به موضوع رابطه نامشروع حجت الاسلام معادیخواه سرپرست وقت وزارت ارشاد اسلامی در کابینه جناب آقای مهدوی کنی با یکی از برنامه سازان زن صدا و سیما و نیز موضوع حجت الاسلام سلمان احمدی ریاست وقت منکرات استان خوزستان در ارتباط با تجاوز به دختران و زنان دستگیر شده به جرم بد حجابی وفروش آنها به شیخ نشینان حاشیه جنوبی خلیج فارس و نیز پرونده جنجالی خانه عفاف کرج که در مسئول این مرکز(نامش در خاطرم نیست)علاوه بر سوءاستفاده جنسی از پناه جویانه این مرکز تعدادی از دختران بخت برگشته را جهت برخی از آقایان(حضرات آیات عظام) پیش کشی می فرمودند و ..... اشاره نمود. که در هر مورد حکومت فقط و فقط بر آنها سرپوش گذاشته و بس .
دست آخر هم چشمان به جمال ناپاک رئیس پلیس تهران در حکومت اسلامی ناب خمینی و خامنه ای روشن شد که گویا به جهت ماستمالیزاسیون پرونده ای در ارتباط با اخاذی و رشوه گیری و سوءاسفاده از موقعیت شغلی برای این سردار عریان پیچیده اند که در نهایت اینگونه وانمود کنن که محاکمه مشارالیه صرفا" به خاطر این جرائم و نه جرائم اخلاقی صورت می گیرد.

-- فرزند ایران ، Mar 22, 2008 در ساعت 03:03 PM

Zamane Doran Dorugh Va Riya ast va Penhan Kari Az Mardom . poury

-- poury Badamy ، Mar 23, 2008 در ساعت 03:03 PM

مسئولین ما باید جرات محاکمه علنی چنین مسئولی را داشته باشند

-- بدون نام ، Mar 23, 2008 در ساعت 03:03 PM

آخر این ماجرا این خواهد شد:
این مقام ارشد نظامی و انتظامی، با شش زن که صیغه ایشان بوده بلایل واهی دستگیر شده اند!! .میگید نه ؟ آخر ماجرا را شاهد یاشید. از ایشان رفع اتهام( بدلیل حفظ نظام !!!) و به درجه بالاتری ارتقاء می یابد. مثل بقیه مسئولین زحمت کش نظام!!

-- محبوبه ، Mar 24, 2008 در ساعت 03:03 PM

فقط محاکمه علنی

-- علی ، Mar 24, 2008 در ساعت 03:03 PM

اسلام به ذات خود نداردعيبي
هر عيب كه هست
ازمسلماني ماست.

-- بدون نام ، Mar 24, 2008 در ساعت 03:03 PM

اگر هم وی تخلفی هم کرده نباید پای مسئولین کشور گذاشت.
بالاخره همه که معصوم نیستند

-- hamidinworld@yahoo.com ، Mar 24, 2008 در ساعت 03:03 PM

اقاي نوذري سؤ استفاده نوروزي در عسلويه بريزو بخور فاميلي وسقوط اخويتان در لبه استخر وبه كما رفتن نتيجه أن بود اميدوارم درس عبرتي شود

-- ali ، Mar 25, 2008 در ساعت 03:03 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)