تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

کروبی: اختلافی با خاتمی ندارم

مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت:"من با خاتمی اختلاف ندارم فقط با جمع قلیلی از اصلاح‌طلبان كه ارزش‌ها را زیر سؤال می‌برند مشكل دارم."

به‌گزارش خبرگزاری فارس، مهدی‌كروبی رییس سابق مجلس شورای اسلامی که در یک كنفرانس خبری شرکت کرده بود، تاکید کرد: "آنهایی كه ارزش‌ها را زیر سؤال می‌بردند با این كار مردم متدین را ناامید كردند و در نتیجه مردم به اصلاح‌طلبان پشت كردند."

كروبی همچنین از رای‌دهندگان ایرانی خواست در این انتخابات شركت كنند. این درحالی است كه اصلاح‌طلبان در این انتخابات تنها می‌توانند برای كسب كمی بیشتر از نصف كرسی‌های مجلس به رقابت بپردازند.

خبرگزاری ایسنا هم در گزارش از کنفرانس کروبی به نقل از وی نوشت: "اندیشه‌ای امروز در كشور، رای مردم را زینتی می‌داند و می‌خواهد ملت را به حاشیه بكشاند كه البته این اندیشه هم نفوذ و قدرتش بیشتر شده است؛ لذا اگر مردم نیایند به رشد این اندیشه كمك كرده‌اند و بدانند نه تنها وضعشان بهتر نمی‌شود بلكه بدتر می‌شود."

انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران آزمونی است برای احمدی‌نژاد درباره بخت انتخاب مجددش در انتخابات ریاست جمهوری دهم، اما تحلیل‌گران می‌گویند سرنوشت احمدی نژاد بیشتر به ادامه حمایت آیت‌الله علی خامنه‌ای و نیروهای دیگر بستگی دارد.

آقای خامنه‌ای ماه گذشته از احمدی نژاد برای موضع هسته‌ای‌اش تقدیر و از كسانی كه پیشتر حامی مصالحه درباره موضوع هسته‌ای بودند انتقاد كرد.

منتقدان احمدی‌نژاد همچنین می‌گویند، سیاست‌های وی منجر به انزوای ایران شده و این كشور را در معرض سه دور تحریم شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار داده است.

رییس سابق مجلس شورای اسلامی ایران نیز در بخش دیگری از کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به چشم‌انداز سیاست‌خارجی جمهوری اسلامی گفت:" قطع رابطه ای که با آمریکا صورت گرفته نباید تا ابد باشد." این درحالی است كه واشنگتن وتهران تقریبا سه دهه است كه روابط دیپلماتیك نداشته‌اند.

نظرهای خوانندگان

"آنهایی كه ارزش‌ها را زیر سؤال می‌بردند با این كار مردم متدین را ناامید كردند و در نتیجه مردم به اصلاح‌طلبان پشت كردند."
خبر نداشتیم اینهمه رای که اصلاح طلبان داشتند از متدینین بوده

-- اردشیر ، Mar 10, 2008 در ساعت 02:55 PM

Ekhtelaf dashtan o nadashtan to ba baghie che tasiri baraye mardome badbakht darad! shoma bayad be asle in nezam bengarid o rahe alaji peyda konid.

-- Nam ، Mar 10, 2008 در ساعت 02:55 PM

Agha ma moondim in aghaye karubi kojash eslah talabe?!!! vala az sare nacharie o kambud dige

-- ali ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:55 PM

age bishtar darbareye daneshgaha &daneshjooha khabar tahiyeh konid maghalehatoon ghashagtarkhahad shod kamy darbareye hormozgan university gozaresh tahiiey konid

-- kamaladin ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:55 PM

age bishtar darbareye daneshgaha & daneshjooha khabar tahiyeh konid maghalehatoon ghashagtarkhahad shod kamy darbareye hormozgan university gozaresh tahiiey konid

-- kamaladin ، Mar 11, 2008 در ساعت 02:55 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)