تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

خطیب جمعه تهران: در انتخابات غوغا کنید

"احمد خاتمی"روحانی تندرو، از ایرانی‌ها خواست با حضور گسترده در انتخابات هفته آینده مجلس، غوغا به‌راه بیندازند.

خاتمی كه عضو مجلس خبرگان برخوردار از قدرت انتصاب یا رد رهبر ایران است، همچنین از مردم خواست با شرکت در انتخابات، دشمنان ایران را مایوس كنند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، وی در جمع نمازگران دانشگاه تهران گفت:" قطعنامه‌ای كه بسیار عجولانه تصویب شد تا در انتخابات تأثیرگذار شود نشان‌دهنده‌ی اهمیت رأی مردم است. دشمنان می‌خواهند مردم پای صندوق‌ها نیایند اما به فضل خداوند عدو شود سبب خیر و به كوری چشم آمریكا و شورای امنیت مردم هفته‌ی آینده پای صندوق‌های رأی غوغا خواهند کرد."

خاتمی در سخنانش هیچ‌یك از گروه‌های سیاسی كه برای كسب كرسی‌های مجلس 290 نفره ایران رقابت می‌كنند، تایید نكرد اما، از مردم خواست تا به نامزدهای مخالف غرب رای دهند. وی گفت:" مردم به آنهایی رای خواهند داد كه با استكبار جهانی مخالفند و همواره با آمریكا جنگیده‌اند."

شمار زیادی از مقامات محافظه‌كار اعلام كرده‌اند غربی‌ها و در راس آن آمریكا در تلاش برای دلسرد كردن ایرانی‌ها از انتخابات و تضعیف نظام اسلامی پیش از 24 اسفند قطعنامه جدیدی را در سازمان ملل تصویب كردند.

این انتخابات پس از اقدام نهادهای نظارتی در ردصلاحیت گسترده نامزدهای اصلاح طلب كه امیدوار بودند اكثریت 290 كرسی پارلمان را از دست محافظه كاران در بیاورند، مورد شگفتی سازی ندارد. شورای امنیت سازمان ملل متحد روز دوشنبه گذشته قطعنامه 1803 را كه مجازات‌ها را علیه ایران تقویت می‌كند تا این كشور را به تعلیق غنی سازی اورانیوم وادار سازد تصویب كرد. ایران این قطعنامه را رد و بر مخالفت خود با هرگونه تعلیق فعالیت‌های هسته‌ای حساس خود تاكید كرده است.

نظرهای خوانندگان

Hagha keh 30 saul ast hame cheese gheir az "ghow-gha" na-boodeh. Az "aghl" khabaree naboodeh va neest

-- Afshin ، Mar 7, 2008 در ساعت 01:44 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)