تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

حداد‌عادل: به ما رای بدهید تا گرانی کاهش یابد

غلام‌علی حداد عادل از زنان ایران درخواست کرد با انتخاب نامزد‌های محافظه‌کار، زمینه کاهش تورم و گرانی در سال‌های آینده را فراهم کنند.

حداد عادل در حالی‌ این سخنان را در همايش بزرگ «زينبيان زمان» كه از سوی بانوان "جبهه متحد اصول‌گرايان" عنوان می‌کرد که در دوره ریاست وی بر مجلس هفتم، هم اکنون این متهم است با نظارت نکردن بر سیاست‌های اقتصادی دولت نهم وتصویب دو بودجه تورم‌زای دولت در سال‌های گذشته به بحران گرانی و تورم در کشور دامن زده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، حداد عادل در ادامه سخنرانی خود در جمع زنان محافظه‌کار گفت:" اگر به دوستان ما در جبهه متحد اصول‌گرايان رأي دهيد و ليست اصول‌گرايان در انتخابات مجلس هشتم به مجلس راه پيدا كند فشار گراني و تورم بر دوش مردم را كم خواهيم كرد."

بانک مرکزی جمهوری اسلامی روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نرخ تورم از بهمن ماه سال‌جاری به بالای 20 درصد رسیده است. بانك مركزي اعلام كرد: " نرخ تورم در ماه بهمن 2.2 درصد نسبت به دي ماه افزايش يافت و با اين حساب، نسبت به بهمن ماه سال گذشته به 20.2 درصد رسيد."

حداد عادل در ادامه سخنرانی خود با اشاره به تلاش مجلس برای مهار گرانی‌ها در سال‌های اخیر، در یک موضع‌گیری شفاف اعلام کرد:" تضعيف دولت از ناحيه مجلس و يا هر دستگاهي كه باشد هميشه حرام است."

نظرهای خوانندگان

hadade adel harfe dorugh mizanad baraye kham kardane mardom va edameye bazihaye siyasi

-- hasan joneydi ، Mar 7, 2008 در ساعت 04:41 PM

حداد عادل به تازگی مجتهد شده است و فتوی داده که تضعیف دولت حرام است. ایشان مشخص نکرده که در زمان آقای خاتمی هم این کار حرام بوده است یا نه؟؟!!

-- omid ، Mar 7, 2008 در ساعت 04:41 PM

قبلا قرار بود پول نفت سر سفرها بیاید .
من چقدر احمقم که این حرفها را باور میکنم!

-- بدون نام ، Mar 8, 2008 در ساعت 04:41 PM

با جناب امید موافقم.
آقای حداد بهتر می بود در همان زمینه فرهنگی شان ممارست می نمودند تا وارد شدن در وادی سیاست و نمود شخصیت واقعی ایشان !
در بیشتر موارد گمنامی و کمتر معروف بودن ارزش بیشتری به شخص می بخشد، آقای حداد هم در همین دسته !

-- امین کیا ، Mar 8, 2008 در ساعت 04:41 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)