تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

پنجشنبه؛ آغاز دور چهارم مذاکرات ایران و آمریکا

مقام‌هاي ايراني و آمريكايي قرار است روز پنجشنبه (فردا) در بغداد چهارمين دور از مذاكرات خود درباره امنيت عراق را آغاز كنند.

خبرگزاری مهر اين خبر را به نقل از"رضا اميري‌مقدم"رئيس هيات مذاكره كننده‌ي ايراني اعلام كرده است. مقدم افزود،" طبق پیش‌بینی دولت عراق قرار است چهارمین دور مذاکرات سه جانبه درباره امنیت عراق با حضور هیئت‌های جمهوری اسلامی ایران، عراق و آمریکا روز پنجشنبه انجام شود."

خبرگزاری ايسنا هم با اعلام اين خبر كه هيات ايراني روز چهارشنبه وارد بغداد شد، گزارش داد:" گفت وگوها در سطح كارشناسان صورت مي‌گيرد."

انجام اين مذاكرات پس از آن اعلام شد كه محمود احمدي‌نژاد اوايل هفته‌جاري در سفري تاريخي به عراق، با رهبران اين كشور ديدار وگفت وگو كرد. به گزارش اين خبرگزاري‌ها، مذاكرات فوق به درخواست نوري‌المالكي، نخست‌وزير عراق برگزار مي‌شود.

مذاکرات ایران ،عراق و آمریکا در بغداد تاکنون چهار دور برگزار شده است که این دور در سطح کارشناسی برگزار می‌شود. این مذاکرات که قرار بود ماه گذشته برگزار شود، به‌دلیل"مشکلات فنی و آماده نشدن گزارش‌های کارشناسان" به تعویق افتاد.

نظرهای خوانندگان

مردم ايران هوشيار باشيد و بدانيد که گروهی پاک و مقدس بر شما حکم می رانند. اينان شما را به نيستی رهنمونند. ولی شما در خود خمودگان، در خود پژمردگان بسيار تا بسيار مقصريد. يادتان باشد که هم اين حکومت پاکان و صالحان و هم آمريکا هر دو کمر بر دردسری بزرگ برای شما بسته اند. پيش از آنی که دير شود بخود آييد. آمريکا درست يک هفته قبل از حمله ی عراق به کويت با عراق مذاکره و معاشقه و ..می کرد، همو بود که چراغ سبز دام و تله را به صدام حسين نشان داد. و او هم در دام افتاد. بر عکس پاکان حاکم بر ما که دلشان به حال اسلام می سوزد، آمريکا و آلمان و فرانسه و انگليس وروسيه و... دلشان برای مردم خودشان می سوزد. آنها عراق و کويت را با دستان مردمان سرزمين خودشان ويران کردند تا دوباره بيايند و بسازند. اين مذاکرات و سرگرمی ها گولتان دارد می زند، و ديری ست که گول خورده ايم.

-- بدون نام ، Mar 5, 2008 در ساعت 04:03 PM

jeddi migi! kelas chandomi shoma. esmeto minveshti hadde aghal

-- morteza ، Mar 6, 2008 در ساعت 04:03 PM

سريت (با دو تشديد بر روی حروف را و يای) نوشته آقای گمنام بحدی است که پديده سوال بعد از سوال را باعث شده و همزمان نقض گفته ايشان را مشکل.
بنظر من نوشتن متنی به محکمی نوشته آقای گمنام تحليلی از آينده اين بينش را طلب ميکند.
آرايش داده شده در متن هيچگونه فرصتی را در اختيار اميد نمی گذارد.

-- هوشا ، Mar 6, 2008 در ساعت 04:03 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)