تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

انتشار لیست نهایی نامزد‌های اصلاح‌طلب

ستاد انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان لیست نهایی 30 نامزد مورد حمایت خود در انتخابات مجلس هشتم که 24 اسفند برگزار خواهد شد را برای حوزه تهران اعلام کرد.

وب‌سایت "بهارستان ایران" نام نامزد‌های اصلاح‌طلب چنین اعلام کرده است: "مجید انصاری، اسحاق‌جهانگیری، محمد صدر، اسدالله کیان ارثی، نجفقلی حبیبی، محمد اشرفی اصفهانی، محمود‌ دعایی، علیرضا محجوب، سهیلا جلودارزاده، علیرضا رحیمی، جواد اطاعت، ابوالفضل شکوری، وحيد محمودي، الیاس حضرتی، سید کامل تقوی نژاد، محمد قمی، نرگس کریمی، الهه راستگو، عجایبی، مینایی پور، حسن خلیل آبادی، زالي، قره يازي، افشين حبيب زاده، نوربخش، خانم گلپايگاني، خانم خوش خلق، آقاي جمشيدي گوهري، مويد فر، سيد افصل موسوي."


اصل خبر را اینجا بخوانید

اصلاح‌طلبان در حالی لیست انتخاباتی خود را اعلام کردند، که پیش از این هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات تعداد زیادی از آنان را به علت‌ وفادار نبودن به آرمان‌های انقلاب اسلامی ردصلاحیت کرده بودند. اصلاح‌طلبان مي‌گويند اكثر نامزدهاي آن‌ها نتوانستند در انتخابات شركت كنند و اين اقدام براي تضمين برگزاري انتخاباتي عادلانه كافي نيست.

نظرهای خوانندگان

به نظر مردم هنوز معنی اصلاحات را نمیدانند وگرنه چطور میشه به قشری ترین افراد جامعه لقب اصلاح طلب داد.اگر امثال اسحاق جهانگیری و مجید انصاری نمایانگر اصلاحات و جریان روشنفکری جامعه هستند باید به حال این جامعه زار زار گریست

-- فواد ، Mar 5, 2008 در ساعت 06:01 PM

ما در ايران اصلاح طلب داريم، هم اصلاح طلب سياسی هم اصلاح طلب دينی. ولی اينها همه هيچ کدام نمی توانند در دولت و حکومت و نظام جايی داشته باشند. اگر جايی دارند اين نقض غرض است. کسی که با سنگسار با دست بريدن و پا بريدن و چشم در آوردن شلاق و حکم اعدام و ولايت فقيه موافق است يعنی با اين نظام موافق است و تنها بهانه اش نه ماهوی ست بلکه سليقه ای ست. بنا بر اين کسانی در هر حال و در اين شل کن و سفت کن و در هر دوحالتش يا اين و يا آن موافقند نمی توانند اصلاحطلب باشند. اصلاحطلب کسی ست که به صورت فعال انتخابات را تحريم می کند. ولاغير. و اين طبيت دوجناح رغيب است هم نظام و طبيعتش اين را می خواهد و هم اپوزيسيون اين نظام بايد چنين باشد.

-- بدون نام ، Mar 5, 2008 در ساعت 06:01 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)