تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

"هولوکاست واقعی در فلسطین است"

محمود احمدي‌نژاد با محكوم كردن حملات مرگبار روز شنبه اسرائيل به نوار غزه، پيش‌بيني كرد كه اسرائيل "ريشه‌كن" خواهد شد و رهبرانش تحت محاكمه قرار خواهند گرفت.

احمدي‌نژاد شب گذشته در مصاحبه با تلويزيون دولتي ایران با اشاره به ترديدهايي كه وي اغلب در مورد ابعاد قتل عام يهوديان در جنگ جهاني دوم نشان مي دهد گفت:" من پيش از اين در سال گذشته گفته بودم كه هولوكاست واقعي در فلسطين است."

وي افزود:"بابت هر كودكي كه ( در اراضي فلسطيني ) كشته مي‌شود يك پرونده قضايي براي كساني كه در قتل آن‌ها دخالت داشتند، تشكيل خواهد شد. انها بايد بدانند كه يك به يك ، تحت محاكمه قرار خواهد گرفت."

احمدي‌نژاد كه با "افسانه" خواندن هولوكاست و پيش بيني مكرر در مورد محو شدن اسرائيل از صحنه روزگار خشم بين‌المللي را بر انگيخته است، گفت:"اسرائيل با يك رويارويي نوظهور مواجه شده است."

احمد‌ نژاد چندی پيش از اسرائيل به عنوان يك "ميكروب كثيف" و "حيوان وحشي" ياد كرده بود. جمهوري اسلامي از يك سياست ديرپا در مورد عدم به رسميت شناختن اسرائيل پيروي مي‌كند. ايران تاكيد مي‌كند كه موضع ضد يهود ندارد بلكه از موضع ضد صهيونيستي برخوردار است.

نظرهای خوانندگان

سلام!
خوشحالم كه يك يك تئوريهاي رسانه اي ناتوي فرهنگي غرب رو اينجا عمل شده ميبينم!
نمونه اش استفاده از عبارات تلويزيون دولتي!
رسانه هاي حكومتي و امثالهم...يك جور القا
برخي احساسات خاص به مخاطب.
مي شد از عبارت رايج بين مردم كه از عبارت صدا وسيما يا شبكه ي فلان و... استفاده كرد!

پ.ن: به هر حال باراك آب پاكي رو ريخت روي دست همه و گفت كه ميخواد هولوكاست ديگه اي درست كنه
پ.ن2: من موندم اين آقايوني كه اينجا براي يه بازداشت موقت ! اينهمه اعتراض مي كنن و بيانيه ميدن چرا حالا خفه خون گرفتن؟!!!

ولعنت الله علي الظالمين!

-- ميم نقطه ، Mar 2, 2008 در ساعت 02:00 PM

نه خیر عزیزم اینها اشتباه کردن رئیس تلوزیون توسط مردم تعیین میشه و رهبر دخالتی تو این جریان نداره مانند رئیس جمهور مردمی ما جناب دکتر احمدی نژاد.زمانه رو چه به این حرفها برادر, اینها اگه یک کم عقل داشتن مثل حاج عزت اجازه نمیدادن که کفار در اینجا کامنت بذارن و این فضا را با لوث وجودشون پر کنند.اگر اجازه میدین گردانندگان این سایت و چند روزی به بند 209 منتقل کنیم تا بلکه با رأفت اسلامی خودمون اونها رو منقلب کرده و به راه راست هدایت کنیم.

-- سید ، Mar 3, 2008 در ساعت 02:00 PM

Cultural NATO! What a ridiculous statement! " Inducing special feeling" to the audiences. I am presuming you are watching a lot science fiction man! This idiot thinks that everybody including websites should use exactly the same words as what IRIB uses! what a crazy!
You are not even dare enough to mention your complete name! I have seen this "m-noghte" signature a lot in zamaneh website, why don't you even dare to mention your name coward!

-- Kayvan Roshanzadegan ، Mar 3, 2008 در ساعت 02:00 PM

امیدوارم که مسئولان محترم رادیو زمانه هم هر چند که جوابیه من در حد ان ارزش ادبی نباشد که ان را منعکس نمایند ! ولی بخاطر انکه مبادا شما هم جناب اقای رئیس جمهور محترم ! یک طرفه به قاضی نرفته و این وهم نیز ورتان نداشته باشد که میتوانید این حق را برای خود قائل شده باشید تا هرچه که دلتان میخواسته را بدون انکه جوابی دریافت کرده باشید بر زبان بیاورید! این کامنت مرا در سایت انعکاس دهند تا حال که در ایران نیستیم حد اقل عدالت در خارج از کشور رعایت شده باشد !
. . . . . . . . . . . . . .
زمانه ـ آقای داوید گرامی، متن شما از ارزش ادبی چیزی کم نداشت منتها خیلی بلند و طولانی بود. چیزی در حد یک یادداشت مستقل و مقاله کامل.
کادر بخش اظهار نظر که معمولا خوانندگان در آن خلاصه نویسی می کنند، در ظرفیت انتشار کامنت های بلند و طولانی را ندارد.
. . . . . . .


-- داوید ، Mar 3, 2008 در ساعت 02:00 PM

حال که فرموده اید جوابیه من »» چیزی در حد یک یادداشت مستقل و مقاله کامل است و از ارزش ادبی هم چیزی کم ندارد ! «« بنابر این خواهش میکنم برای انکه فردی مانند احمدینژاد
به این سادگی سوار بر موج دلخواه خود »» ناقوس مرگ بر یهودیان «« را بصدا در نیاورد و شما را نیز بر ان موج کذائي البته نه بخواست خودتان نشانده و به تلاطم نیندازد و در پایان هم در
جماران ور دل مولایش ننشیند و به ساده دلی انسانهائي مانند شما نخندد ! ان یادداشت مرا در سایت به انصورت که نام برده اید ، / یادداشت مستقل و مقاله کامل / انعکاس دهید.
با تشکر ،
داوید فاخری
. . . . . . . . . . . . . . . . . .
زمانه ـ یادداشت ها و مقالات خود را نه در بخش اظهار نظر، بلکه جداگانه بنویسید و به یکی از آدرس هایی که در صفحه تماس رادیو زمانه آمده بفرستید.
http://radiozamaneh.org/about/1654.html
. . . . . . . . . .


-- داوید ، Mar 5, 2008 در ساعت 02:00 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)