تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

اسرائیل:"راکت های حماس ایرانی است"

وزارت امور خارجه اسرائیل، ادعا كرد تعدادی از راكت‌هايي كه حماس به منطقه "عسقلان" شليك كرده، متعلق به ايران است.

به گزارش يونايتدپرس، وزارت امور خارجه اسرائيل روز جمعه در بيانيه‌اي اعلام كرد حملاتي چون حملات روز پنج شنبه به منطقه عسقلان، اسرائيل را وادار مي كند برنامه هاي خود را تغيير داده و به نوار غزه بازگردد.

در اين بيانيه كه در پايگاه اينترنتي "اسرائيل‌ان‌ان" منتشر شده، آمده است؛ اسرائيل نوار غزه را با اين قصد كه ديگر به آن‌جا بازنگردد بيش از 2 سال پيش ترك كرد، اما ادامه حملات "تروریستی" حماس از غزه كه غيرنظاميان اسرائيلي را هدف قرار مي‌دهد "چاره ديگري" جز بازگشت به منطقه و آرام كردن اوضاع براي اسرائيل باقي نمي‌گذارد.

گزارش یونایتد پرس حاکی است، بيانيه می‌افزاید "در 24 ساعت گذشته، بيش از 15 راكت از غزه به شهر بندري عسقلان در جنوب اسرائيل شليك شده كه به نظر مي‌رسد از ايران و از طريق ديوار مخروبه حايل درگذرگاه رفح و تونل‌هاي واقع در مرز مصر و غزه وارد منطقه شده است."

براساس اين بيانيه، "اسرائيل بارها به كشورهاي همسايه و جامعه بين‌المللي درباره افزايش قاچاق تسليحات در منطقه غزه هشدار داده است."

بنابر اعلام پايگاه اينترنتي اسرائيل‌ان‌ان، موشك‌هاي حماس روز پنج شنبه به محوطه بيمارستان "بارزيلا" اصابت و یک خانه رادر این شهر بندری ویران کرد.

نظرهای خوانندگان

خوب قاچاق رو می شه تعریف کنین. فرق قاچاق رو می شه با فروش اسلحه توضیح بدین.
اسراییل چقدر از آمریکا اسلحه قاچاق می کنه. اسراییلی که در واقع ایالت ۵۱ آمریکاست بنابراین نیازی هم نیست که از لغت قاچاق استفاده کنیم.

-- Morteza ، Mar 2, 2008 در ساعت 11:30 AM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)