رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۸۶

افزایش انتقاد‌ها در جبهه انتخاباتی محافظه‌کاران

رييس كميته‌سياسي "ائتلاف فراگير اصول‌گرايان" در اقدامی کم‌سابقه در جبهه محافظه‌کاران، با انتقاد از نحوه عملکرد رقیب سیاسی خود، "جبهه متحد اصول‌گرایان" اعلام کرد، اعضاي این جبهه بهتر است سهم‌خواهي، انحصارطلبي و تنگ‌نظري را كنار بگذارند.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران،"رضا طلايي نيك"امروز در دومين نشست مطبوعاتي "ائتلاف فراگير اصول‌گرايان"، گفت:"جبهه متحد اصول‌گرايان با ساختارهاي ناقص، فهرست خود را نهايي كردند."

طلایی‌نیک در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد:"پس ازگذشت ماه‌ها تلاش براي يكپارچگي به دليل اين كه جبهه متحد از اين تلاش‌ها استقبال نكرد و برخي از دست اندركاران جبهه به فكر پيشبرد برنامه‌هاي خود بودند، وحدت حاصل نشد."

نماينده بهار و كبودرآهنگ افزود:"كنار گذاشتن سهم‌خواهي از سوی سه ضلع جبهه متحد و اتخاذ راهبردي فراگير به مفهوم واقعي و تكيه بر شاخص‌هاي كارآمدي براي نامزدهاي اصولگرا، حدود انتظارات ما از جبهه متحد اصول‌گرايان است."

"ائتلاف فراگير اصول‌گرايان" جریان مهمی در جبهه سیاسی محافظه‌کاران است که خود را منتقد اصلی سیاست‌های دولت محمود احمدی‌نژاد می‌داند. آگاهان سیاسی در ایران می‌گویند، رهبری این جریان را محسن رضایی، علی لاریجانی و محمد‌لاقر قالیباف شهردار فعلی تهران برعهده دارند. این سه تن از رقبای انتخاباتی احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری نهم بودند.