رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۸۶

قطع آب بندرعباس در آستانه سفراحمدی نژاد

قطع آب شرب و جیره بندی آن در بندرعباس باعث اعتراض مردم و هجوم آنها به شهرداری ها و مساجد شهر شده است.

این وضعیت در حالی است که محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور قرار است چهارشنبه اول اسفندماه در ادامه دور دوم سفرهای استانی به استان هرمزگان سفر کند.

خبرگزاری فارس گزارش داده از ساعت‌هاي اوليه روز شنبه، بيست و هفتم بهمن ماه بيشتر نقاط شهر بندرعباس دچار قطعي آب شدند و مردم به دليل بي‌اطلاعي، نسبت به ذخيره آب مايحتاج خود اقدام نكرده‌اند.

سایت خبری شهاب نیوز نیز گزارش داده مردم برای تامین این مایحتاج ضروری و اولیه به سواحل دریای جنوب و شهرداری‌ها هجوم برده‌اند. این در حالی است که طبق گفته مراجع مسئول، ظرف چند روز اخیر حدود 900 هزار مسافر پیش‌ ـ نوروزی نیز وارد استان هرمزگان شده‌اند.

براساس اعلام شركت آب و فاضلاب هرمزگان تعمیرخط لوله علت چنین مشکلی عنوان شده و و شهروندان برخي از نقاط بندرعباس به خصوص منطقه 2500 دستگاه را با وضع آشفته‌اي روبه رو ساخته است.

مجید عباس وند شهروند ساکن بندرعباس در گفتگو با خبرنگار رادیو زمانه گفت که آب در برخی مناطق بندرعباس وصل شده اما در سایر مناطق آب به صورت چندساعته وصل می شود و تانكرهاي آبرساني سيار در نوبت های مختلف جیره بندی برای تامین آب شرب مناطق مختلف حاضر شده اند.

خبرگزاریهای رسمی ایران از جمله ایرنا هیچ خبری در این زمینه قطع آب شرب منتشر نکرده اند و بیشتر به حال و هوای شهر بندرعباس در استقبال در از رئیس جمهور ایران پرداخته اند.

ایرنا در خبری از جمع آوری 130 هزارنامه به رئیس جمهور ایران خبر داده که 20 هزارنامه بدون نام و نشانی است.

احمد راستی فرماندار بندرعباس گفته است:«به دلیل حجم بالای نامه ها از 20 رایانه برای پردازش و جمع آوری نامه ها استفاده شده است.»

نظرهای خوانندگان

khob coca cola ya pepsi benoushand! chera mozaheme reiss jomhoure aziz o alem o mohandes kouchoulouye ma mishavand

-- NAM ، Feb 20, 2008 در ساعت 06:09 PM