تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

هشدار صریح روسیه به ایران

نماينده روسيه در سازمان ملل گفت كه مسكو از تحريم‌هاي جديد سازمان ملل عليه ايران حمايت خواهد كرد، مگر اينكه تهران در چند روز آينده غني سازي اورانيوم را متوقف سازد.

خبرگزاري رويترز به نقل از خبرگزاری روسي "اينترفكس" خبر داد، "ويتالي چوركين" كه در ارتباطي ويدئويي از نيويورك با خبرنگاران صحبت مي‌كرد افزود:"درصورتي كه ايران در چند روز آينده فعاليت‌هاي غني‌سازي پروژه آب سنگين را متوقف نكند، روسيه از قطعنامه‌اي كه پيش نويس آن در ماه گذشته تهيه شده، حمايت خواهد کرد."

"چوركين" گفت:"روسيه تاكيد مي‌كند كه شوراي امنيت تحريم‌هاي مشخصي برضد ايران تصويب كند."

وي مشخص نكرد كه روسيه از چه تحريم‌هايي پشتيباني خواهد کرد.

نظرهای خوانندگان

مردم ايران را تحريک کردند تا در اين بيست و نه سال سی سال مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسراييل بگويد و او هم اينکار را بخوبی انجام داده و می دهد. احمدنژاد چند روز پيش اسراييۀ را فاسد ميکروب و جنايتکار دانست. و اين همه آوازهای رهبری حضرت آيت الله خامنه ای ست که از حلقوم احمدی نژاد بيرون می آيد. و اما سی سالی هم هست که حکومت اسلامی از جيب ملت ايران به مسکو و دمشق باج سبيل می دهد. اين باج دادن چنان تصاعدی بوده و چنان مسکو و دمشق و کره شمالی هم با تصاعد عادت کرده اند که اگر ذره ای نه از اصل بلکه از سرعت تصاعد کم شود آنها چنان ايران را ول خواهند کرد که گويی هيچ باجی تا کنون نگرفته اند. وای بر ما. و وای بر ملت ايران و ايران.

-- بدون نام ، Feb 27, 2008 در ساعت 05:44 PM

خیلی رفتار روسیه با کشور ایران جالبه. همیشه یکی از اساتید دانشگاه به من میگفت ارزش تاریخ توی دوباره تکرار شدن اونه! و حالا وقتی میبینم درست مثل زمان های صفویان و غیره مدام از دامن یک ابر قدرت به دامن اون یکی میریم که کمکمون کنه ولی سر به زنگا همه چیز فقط به ضرر ما تموم میشه ارزش یاد گیری تاریخ می فهمم.

-- میلاد ، Feb 28, 2008 در ساعت 05:44 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)