تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

بادامچیان: بوش از پیروزی اصلاح‌طلبان خوشحال می‌شود

عضو هيئت اجرايي "جبهه متحد اصول‌گرايان" اعلام کرد، جرج بوش و اسراییل از پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات 24 اسفند خوشحال می‌شوند.

هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در ایران که در دست محافظه‌کاران است، صلاحیت بسیاری از نامزد‌های اصلاح‌طلب را رد کرده‌‌اند. رسانه‌ها و فعالان سیاسی محافظه‌کار، معتقدند جرج بوش از اصلاح‌طلبان ایرانی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاري فارس، "اسدالله بادامچيان" روز پنج‌شنبه در ششمين همايش سراسري "جبهه متحد اصول‌گرايان" گفت:"بايستي مردم را از طمع بيگانگان براي تكرار مجلس ششم ديگر آگاه كرد."

بادامچیان تاکید کرد:" جوزف‌ليبرمن صهيونيست، بوش، سران انگليس و برخي كشورهاي اروپايي ديگر به صراحت اعلام كرده‌اند كه از اصلاح‌طلبان در ايران حمايت مي‌كنند و معلوم است كه با پيروزي آنان بوش و امثال وي خوشحال خواهند شد. اما ما بايد با روشنگري و پيروزي در انتخابات موجبات خوشحالي متعهدين و معتقدين به نظام و امام و مقام معظم رهبري را فراهم آوريم."

این در حالی است که اصلاح‌طلبان اميدوار بودند كنترل مجلس را قبل از انتخابات 2009 از محافظه‌كاران بگيرند. آن‌ها گفته‌اند حتي اگر شوراي نگهبان صلاحيت بسياري از نامزدها را در مرحله تجديد نظر تائيد كند اين افراد شانس زيادي براي پيروزي نخواهند داشت، زيرا زمان زيادي را براي آمادگي مبارزات انتخاباتي از دست داده‌اند.

شوراي نگهبان اعلام كرده است، فهرست نهايي نامزدهايي را كه تائيد شده‌اند در اوايل ماه اسفند اعلام خواهد كرد كه در اين صورت اين نامزدها تنها دو هفته براي رقابت رسمي خود قبل از انتخابات فرصت خواهند داشت. ردصلاحيت تعداد زيادي از نامزدها موجب شد بسياري از روحانيون و قانون‌گذاران در اظهارات سياسي خود انتقادي تر عمل كنند.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)