تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

دفاع صریح هاشمی‌رفسنجانی از حسن خمینی

اكبر هاشمي‌رفسنجاني، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، در خصوص مداخله نظاميان در انتخابات مجلس اين كشور و حمله به خانواده آیت‌الله خمینی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، هاشمي‌رفسنجاني گفت:"برخي حركات جاهلانه عليه فرزند يادگار حضرت امام(ره) حقيقتا ناجوانمردانه و اهانت‌انگيز بود."

آقای خمینی هفته گذشته در گفت وگو به "هفته‌نامه شهروند" نسبت به دخالت نظامیان در سیاست اعتراض کرده و خطاب به سیاست‌مداران صاحب قدرت گفته بود، نسبت به این دخالت‌های غیرقانونی باید واکنش نشان بدهند.

رییس‌مجمع تشخیص‌مصلحت‌نظام در دفاع از اظهارات آقای خمینی گفت:"نمي‌دانم اين حرفي كه حاج‌حسن خميني مبني بر عدم دخالت نظامي‌ها در انتخابات مطرح كرد چقدر خلاف بود كه اين همه عصبانيت در مقابل آن را شاهد بوديم."

سردار "محمد‌علي جعفري" فرمانده سپاه پاسداران، هفته گذشته در اظهارات بحث برانگيزي نه تنها از نيروهاي خود خواست كه به محافظه‌كاران راي دهند، بلكه اين كار را وظيفه الهي آن‌ها توصيف كرد. این نیروی نظامی یکی از حاميان سرسخت محمود احمدي‌نژاد رييس‌جمهور ايران محسوب مي‌شود.

نظرهای خوانندگان

به این می گویند یکی بزن به میخ یکی به نعل ما این 29 سال گوشامون ازین بازی ها پره..باز از همون بازیها ست تا مردمو مشغول کنند.

-- astyak ، Feb 15, 2008 در ساعت 01:57 PM

ورود سپاه به سیاست به صورت مستقیم و شفاف به معنی نابودی و مرگ اندیشه و اندیشمند است و نشان شروع حکومت جدیدی با ساختاری میلیتار و فاشیسم موسیلینی یا صدام و هیتلر دارد و البته سرنوشتی جر ان هم نخواهد داشت و جنگ نیز حتمی خواهد بود

-- مهدی فدایی ، Feb 16, 2008 در ساعت 01:57 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)