تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

"اعطای سه‌جایزه به زندان‌های ایران"

سخنگوی قوه‌قضاییه ایران می‌گوید، زندان‌های این کشور سه‌جایزه در بخش "بهداشت"، "درمان" و "عدالت بین زندانیان" را از میان 43 کشور جهان به خود اختصاص داده‌اند.

"علی‌رضا جمشیدی" بدون اشاره به نهاد اعطا‌کننده این جوایز، کسب این عناوین را جزو افتخارات ایران دانسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آقای جمشیدی شامگاه پنجشنبه در آیین گشایش فاز اول زندان شهرستان "نی‌ریزِ" فارس، تاکید کرده است که زندان‌های ایران باید به جایگاهی برای انسان‌سازی تبدیل شوند.

سازمان گزارشگران بدون مرز روز گذشته در گزارش سال 2008 ایران را یکی از بزرگ‌ترین زندان‌های روزنامه‌نگاران در خاورمیانه معرفی کرد. این سازمان همچنین از سرکوب جنبش‌های دانشجویی، زنان و اعمال محدودیت برای روزنامه‌نگاران انتقاد کرد.

با این حال سخنگوی قوه قضاییه بر این باور است، زندان‌های ایران نباید حالت انبار داشته باشند، در غیر این‌صورت"فرقی بین زندان‌های ایران و زندان دیگر کشورها نخواهد بود."

شهرستان "نی‌ریز" با جمعیتی بالغ بر 37 هزار نفر در 192کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.

نظرهای خوانندگان

:) SHAME FUL!

-- بدون نام ، Feb 15, 2008 در ساعت 12:56 PM

با اینکه از منبع تعیین کننده اینگونه جوائز ، بهداشت"، "درمان" و "عدالت بین زندانیان" که انرا بین ۴۳ کشور »» زندااااان دار «« به ایران اسلامی تخصص داده اند اطلاعی داده نشده ! ولی این خبر بشرطی میتواند اعتبار داشته باشد که در پی ان اضافه گردد »» البته بعد از شکنجه هائی که در ان زندانها بر زندانیان وارد میاورند «« !!.
داوید

-- داوید ، Feb 15, 2008 در ساعت 12:56 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)