تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

وزیر اطلاعات: جهان چشم به ایران دوخته است

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی می‌گوید، ايران امروز به قدري قدرتمند و باصلابت شده است كه كشورهاي مختلف در آمريكا، آفريقا، آسيا و اروپا چشم به این کشور دوخته و از آن تاثير می‌پذیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامحسين محسني اژه‌اي امروز در جمع راهپيمايان تبريز گفت:"بعد از گذشت 29 سال از پيروزي انقلاب اسلامي با وجود تبليغات‌هاي سوء، دل مردم دنيا آرام آرام به سوي انقلاب اسلامي متوجه شده است."

محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری ایران نیز هفته گذشته گفته بود، انقلاب اسلامی جهشی در تاریخ بشریت است. وی تاکید کرده بود که 22بهمن مبدا "تاریخ مدرن جهان" است.

وزیر کابینه محمود احمدی‌نژاد هم می‌گوید، "تبليغات سوء رسانه‌هاي غربي" برضد ایران در جامعه بين‌الملل و در بين كشورهاي همسايه راه به جايي نبرده است و برخلاف تصور آمريكا با گذشت 29 سال از عمر انقلاب، مردم دنيا روز به روز بيشتر "مجذوب انقلاب اسلامي" مي‌شوند.

رییس‌جمهور محافظه‌کار ایران معتقد است، امام دوازدهم شیعیان به عنوان یکی از مهمترین عوامل پشتیبانی‌کننده انقلاب اسلامی و دولت وی نقش مهمی در تحولات داخلی ایران و جهان بشریت ایفا می‌کند. احمدی‌نژاد چندی پیش در یک سخنرانی "پیرزوی ملت ایران" در پرونده هسته‌ای را مرهون حمایت‌های بی‌دریغ خداوند و امام دوازدهم شیعیان از دولت و مردم ایران دانسته بود.

نظرهای خوانندگان

کات های بین رئیس جمهور و وزیر اطلاعات در این متن خوب در نیامده به نظر می آید بهتر است دوباره نوشته شود، ضمن اینکه ذکر رئیس جمهور محافظه کار ایران برای آنکه وی به یاری امام مهدی معتقد است نمی چسبد مگر رئیس جمهور رفرمیست نیست؟ این جور برچسب زدن ها به کار وبلاگ ها بیشتر می خورد تا خبرنویسی برای یک سایت مستقل

-- یک همکار ، Feb 12, 2008 در ساعت 03:06 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)