تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

حمله تند احمدی‌نژاد به مخالفان دولت در سالگرد انقلاب

محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهوري ايران در یک سخنراني شديد اللحن برضد مخالفان داخلي خود، اعلام كرد، غرب فقط در زمينه اعمال فشار بر برنامه هسته‌اي ايران مي‌تواند كاغذ بازي كند.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، احمدي‌نژاد که در جمع تظاهرات کنندگان 22 بهمن سخن می‌گفت، تاكيد کرد تهران در مناقشه هسته‌اي چهار ساله با غرب ذره‌اي عقب نشيني نخواهد كرد.

وی گفت: "مخالفان در داخل اطلاعاتي را به دشمنان ايران داده‌اند." رییس جمهور ایران گفت: "به لطف خدا پرونده هسته‌اي ايران بسته شده است و دشمنان انقلاب ايران تنها مي‌توانند كاغذ بازي كنند و نمي‌توانند كار ديگري صورت دهند."

احمدی نژاد 1: از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نمی کنیم
احمدی نژاد 2: همه پرسی از تظاهرات کنندگان

احمدی نژاد 3: ما نياز به يك اصلاح بزرگ و جراحي بزرگ در اقتصاد داريم

آمريكا و متحدانش در تلاش هستند درباره سومين قطعنامه اعمال تحريم‌ها بر ضد ايران در شوراي امنيت‌سازمان ملل متحد به توافق برسند. احمدي‌نژاد در ميدان آزادي در مركز تهران همچنین در سخنراني شديد‌اللحني در آستانه انتخابات پارلماني بيست و چهارم اسفند همچنين از منتقدانش در داخل كه وي را به كينه‌جويي و خيانت به كشور بر سر مسئله هسته‌اي متهم كردند، به شدت انتقاد كرد و گفت:"متاسفانه عده‌اي در اين كشور هستند كه خود را مالك اين مملكت مي‌دانند و مي‌خواهند كنترل همه چيز را به دست بگيرند."

احمدی‌نژاد گفت که در مورد مسئله هسته‌اي عده‌اي هستند كه پيش دشمن مي‌روند و دشمن را تشويق مي‌كنند. او تاکید کرد که آن‌ها اطلاعاتي را از داخل كشور به دشمن داده‌اند.

به گزارش ایرنا احمدي نژاد تصريح كرد: "كسي كه بطور منظم بادشمن ديدار كند و اطلاعات كشور را به دشمنان بدهد و به آنان بگويد كه مسوولان نظام با يكديگر اختلاف دارند و دشمنان را به صدور قطعنامه شديدتر عليه ملت ايران تشويق كند، جزو ملت ايران نخواهد بود و ملت ايران آنها را از بين خود طرد خواهند كرد."

رييس جمهوري ایران افزود: "اين افراد كه رسانه ‌در اختيار دارند و قدرت و نفوذ دارند، فكر مي‌كنند كه مي‌توانند از چنگال عدالت بگريزند."

صدها هزار ايراني روز دوشنبه با شعار "مرگ بر آمريكا" در بيست و نهمين سالگرد انقلاب اسلامي حضور یافتند. به رغم هواي سرد و مه آلود تهران، انبوه مردم پايتخت براي شنيدن سخنان محمود احمدي نژاد رييس جمهوري در ميدان آزادي تهران گرد آمدند.

در 11 فوريه 1979 (22 بهمن) 1357 پس از سال‌ها مبارزه، ارتش از ادامه سرکوب عليه قيام مردم برضد شاه سرباز زد. اين تصميم ارتش، كنترل كشور را عملا به آيت‌الله خميني سپرد و به زمامداري "شاهپور بختيار "آخرين نخست وزير شاه پايان داد.

محمدرضا پهلوي شاه ایران، سه هفته پيشتر ايران را ترك كرده بود. آیت الله خميني درست 10 روز قبل از 22 بهمن از تبعيد در فرانسه به كشور بازگشت و مهدي بازرگان را به عنوان نخست وزير دولت موقت تعيين كرد. بازرگان هدايت و رياست اولين دولت پس از پيروزي انقلاب را به عهده داشت.

نظرهای خوانندگان

من نمی فهمم مردم چرا می رن راهپیمایی و به حرفهای این موجود گوش می دن؟ نکنه سر کارمون گذاشتین که می گین ناراضی هستین؟ نکنه شوخی می کنین که احمدی نژاد ... هست؟ نکنه من الکی اسمم امیده؟!

-- امید ، Feb 11, 2008 در ساعت 06:20 PM

متن خبر اول زمانه به نظر من اشکال دارد، تهیه خبر داخلی از روی منبع خبری در اغلب مواقع خوب از آب در نمی آید. بهتر این بود که زمانه با استفاده از منابع داخلی و اطلاعات تکمیلی خارجی یک خبر مخصوص به خودش با برجسته سازی نکات مورد نظر خودش می نوشت، لینک دادن به ایرنا هم هیچ مشکلی را حل نمی کند چون شما تکلیف خواننده را مشخص نمی کنید که بالاخره کجای این خبر برای شما مهم است.

-- یک همکار ، Feb 12, 2008 در ساعت 06:20 PM

ایران با داشتن احمدی نژاد نیازی به دشمن نداره

-- nazli ، Feb 12, 2008 در ساعت 06:20 PM

دوست عزیز واقعاً شما نمی دونید که ما 30 میلیون مزدور داریم که در خدمت رژیم هستند؟ فکر می کنید کی میره راهپیمایی؟ من و شما؟ نخیر! همون 30 میلیون که دارن پول من وشما رو میخورن. همون 30 میلیون مزدوری که از خون من و امثال شما تغذیه می کنند.

-- سولماز ، Feb 12, 2008 در ساعت 06:20 PM

جدیدترین و مدرن ترین نوع همه پرسی این است که این آقا انجام داد! تقاضا می کنم آقای جرج دبلیو بوش هم از این نابغه یاد بگیرد و توی بیست و دوی بهمن خودشان (لابد روز استقلال آمریکا!) از مردمش بپرسد: آیا شما موافق تغییر رژیم ایران هستید؟!
یادم میاد وقتی مدرسه می رفتم سر صف صبح گاهی یه همچین به اصطلاح همه پرسی هایی انجام می شد که البته اسمش آن مواقع شعار بود اما الان شده همه پرسی. ممنون آقای احمدی نژاد که به نظرات ملت اهمیت می دهید و در مورد کارهایتان همه پرسی برگزار می کنید... ممنون... ما دیگر چه بهتر ازین می خواهیم؟ هیچ! هزاران بار ممنون!

-- اشکان ، Feb 12, 2008 در ساعت 06:20 PM

امید خان والله من هم نمیفهمم!؟

-- astyak ، Feb 12, 2008 در ساعت 06:20 PM

خوشحالیم حداقل به این روش گفتید در ایران یک راهپیمایی شده

-- بدون نام ، Feb 12, 2008 در ساعت 06:20 PM

مخالفهاي احمدي نژاد آزادند جك بسازند...كاريكاتور بكشند...فحش بدهند...دروغ و تهمت به هم ببافند و حتي وقتي دروغهايشان هم لو رفت زير بار نروند...
اما مخالفها ي او بايد بدانند ما انرژي هسته اي هم نداشته باشيم ...آب و نان هم نداشته باشيم باز هم به احمدي نژاد راي خواهيم داد
مردي كه ما را پيروز كرد

-- ميم نقطه ، Feb 12, 2008 در ساعت 06:20 PM

هر چند وقت مردم رو دوره خودش جم مي كنه و شروع مي كنه به شعارهاي پوچ . مسخره دادن

-- بيچاره نسل ما ، Feb 12, 2008 در ساعت 06:20 PM

اما بد نیست بدانید که خیابان آزادی امسال آن طور ها هم شلوغ نبود تهران بیش از 12 میلیون جمعیت دارد و کمتر از یک میلیون در این راهپیمایی شرکت نمودند
چند وقت دیگر شب عید است به خیابان ها بروید و ببینید ازدحام یعنی چه

-- بکتاش ، Feb 12, 2008 در ساعت 06:20 PM

در كشوري كه تمام رسانه ها و قدرت در اختيار دولت است كشاندن عده اي به خيابان كار دشواري نيست همانطور كه ديديم اكثرا از خانواده سپاهيان بودند و مدارس
فردي ميگفت اكر به راهپيمايي نرويم نمازمان قبول نيست حال با اين سطح فكر و شستشوي مغزي كه داده اند ديگر چه انتظاري است

-- بدون نام ، Feb 13, 2008 در ساعت 06:20 PM

راست میگوئيد شوخی یا جدی خوش بحال کسانیکه تعدادشان ؟؟؟! ملیون است و اینطوری بدنیا میایند و همینطوری هم از دنیا میروند .
داوید. !!.

-- داوید ، Feb 13, 2008 در ساعت 06:20 PM

داداش هرچی به نفع خودته تایید میکنی و میذاری توی وب سایتت .
منتظر قیامت باش که اونجا به ریختت بخندم اگه دست از تخریبت برنداری.

-- بدون نام ، Jun 1, 2008 در ساعت 06:20 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)