تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

‫احتمال تایید صلاحیت برخی نامزدهای اصلاح طلب

قائم‌مقام ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان از تایید صلاحیت برخی از نامزد‌های ردصلاحیت شده اصلاح‌طلب خبر داد.
به گزارش ایرنا، "حسین مرعشی" بدون آن‌که نامی از تایید صلاحیت‌شدگان ببرد، گفت: "اطلاعاتی که اخیرا درباره تایید صلاحیت نامزدهای خود دریافت کرده‌ایم، باعث دلگرمی و امیدواری اصلاح‌طلبان شده است."

یکی دیگر از اعضای ستاد خبری ائتلاف اصلاح طلبان نیز به زمانه گفت که تعدادی از ردصلاحیت هایی که توسط هیأت های نظارت صورت گرفته در حال برگشت است و احتمالا این افراد تأیید صلاحیت خواهند شد.

"برخی از شنیده ها حکایت از این دارد که افرادی همچون مصطفی کواکبیان، ابراهیم اصغر زاده و همسر ایشان طاهره رضازاده، علیرضا تابش از تهران و تعدادی از استانداران دولت اصلاحات که رد صلاحیت شده بودند صلاحیتشان مورد تأیید قرار گرفته و بر می گردند."

نماینده این ستاد افزود که ممکن است در تهران اصلاح طلبان بتوانند به یک لیست سی نفره برسند: "تا قبل از این اخبار جدید حتی یک لیست سی نفره هم نمی شد بست. حتی حزب آقای کروبی و ائتلاف اصلاح طلبان هم نمی توانست یک لیست سی نفره ببندد، مگر اینکه این خبرها تأیید بشود." وی گفت: "هنوز اصلاح طلبان امیدوار هستند."

معاون وزیر و رئیس‌شورای اطلاع رسانی وزارت کشور نیز امروز اعلام کرد، تعداد تایید صلاحیت شده‌ها در روز‌های آینده افزایش خواهد یافت.

ایرنا روز گذشته از تایید صلاحیت "رضا نوروز زاده، حسین آفریده، مهرانگیز مروتی، ابوالقاسم مختاری، سید حسن شجاعی کیاسری، علی دیرباز، سهیلا جلودارزاده، حسن مرادی، علی امامی راد و غلامحسین مظفری" خبر داده بود.

نظرهای خوانندگان

وای چقدر خوشحال شدم!!!! حتما میرم رای میدم چه مملکت ازادی داریم ها!

-- بدون نام ، Feb 10, 2008 در ساعت 03:49 PM

هر چه داریم از صدقه سر ولایت است! حتما در این انتخابات آزاد شرکت کنیم!!!

-- هاتف ، Feb 10, 2008 در ساعت 03:49 PM

شما و بسیاری از رسانه ها مرتباً کلمه اصلاح طلب را به کار می برند و می برید. ممکن است برای آگاهی خوانندگا نی مثل حقیر توضیح بدهید که این اصلاح طلبان، چه چیزی را می خواستند و یا می خواهند اصلاح بکنند؟

-- Mirza ، Feb 10, 2008 در ساعت 03:49 PM

اين خبر قبل از گريه آقاى خاتمى نزد رهبرى است يا بعد ازآن ؟

-- كيوان ، Feb 11, 2008 در ساعت 03:49 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)