تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

سازمان مجاهدین: ردصلاحیت‌ها زشت‌ترین واقعه انقلاب است

"سازمان مجاهدین انقلاب‌اسلامی ایران" با صدور بیانه‌ای، ردصلاحیت نامزد‌های انتخاباتی مجلس هشتم را "زشت‌ترین واقعه تاریخ انقلاب اسلامی" دانست.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، در این بیانیه تاکید شده است "ردصلاحیت غیرقانونی" تعداد زیادی از داوطلبان انتخاباتی باعث نگرانی بسیاری از مسئولان جمهوری اسلامی شده است.

متن کامل بیانیه را اینجا بخوانید

این سازمان از مردم دعوت کرده است در جشن‌های پیروزی انقلاب که همه ساله در ایران برگزار می‌شود شرکت کنند تا مانع "استحاله روح اصلی انقلاب" شوند.

با ردصلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان، شخصيت‌هاي محافظه‌كار ايران نيز در انتقاد از چنین اقدامی به جمع اصلاح‌طلبان معترض پیوسته‌اند. "احمد توكلي"نماينده محافظه‌كار مجلس، دیروز با ارسال نامه‌اي به شوراي‌نگهبان، تصميم‌گيرنده نهايي در روند تعيين صلاحيت‌ها، هشدار داد كه رد‌صلاحيت‌ها مي‌تواند موجب مشاركت كمرنگ مردم در انتخابات 24 اسفند شود.

"توكلي" در نامه خود به شوراي نگهبان نوشت: "اين بار، كميت و كيفيت رد‌صلاحيت نامزدها به حدي رسيده است كه موجب نگراني دوستان جمهوري‌اسلامي شده است."

سران ايران گفته‌اند كه حضور پررنگ مردمي را در انتخابات مجلس پيش‌بيني مي‌كنند كه حامل پيام قدرت و قوت دمكراسي در ايران براي دشمنان است.

نظرهای خوانندگان

واى به وقتى كه متوجه شويد!!

-- كيوان ، Feb 11, 2008 در ساعت 06:26 PM

http://www.radiofarda.com/
Article/2008/02/10/f4_SAVAK_
file_unveil_Iran.html

-- بدون نام ، Feb 11, 2008 در ساعت 06:26 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)