تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

فیروزآبادی: آمریکا حمله کند، درس خوبی خواهد گرفت

سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح ایران گفت که کشورش آماده است درصورت حمله آمرِِیکا به این کشور درس بزرگی بدهد.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، فیروزآبادی گفت: "دشمنی آمریکا با ایران به این سبب است که آنها می‌دانند تفکر انقلابی ایران در زنجیره سلطه خواهانه آنها وارد نخواهد شد و این برایشان شکستی دیگر است."

این مقام بلندپایه ارتش ایران تاکید کرد که برنامه هسته‌ای ایران برای اهداف صلح‌طلبانه است. وی با خطاب قراردادن آمریکا، از این کشور خواست که اتهاماتش درباره این‌که تهران از برنامه غیرنظامی برای سرپوش گذاشتن بر تولید سلاح‌های اتمی استفاده می‌کند را ثابت کند.

وی در ادامه ایران را یکی از یازده قدرت برتر فضای دنیا خواند و ترقی‌های علمی ایران را علتی برای مطرح شدن دوباره ایران در مجامع علمی دنیا دانست.

بن‌بست دیپلماتیک بین ایران و غرب تقریبا از شش سال قبل برسر تردید درباره فعالیت‌های هسته‌ای تهران آغاز شد. شورای امنتیت سازمان ملل دو قطعنامه برضد ایران تصوِِیب کرده‌است که یکی از این دو قطعنامه مربوط به دسامبر ۲۰۰۶ و دیگری مارس ۲۰۰۷ است. هدف این قطعنامه‌ها تحت فشار قرار دادن ایران برای تعلیق فعالیت‌های غنی‌سازی اورانیم و توقف برنامه‌های هسته‌ای این کشور بوده است.

نظرهای خوانندگان

همین نه !

-- بدون نام ، Feb 10, 2008 در ساعت 06:38 PM

چطور مى شود به اين سردار سرلشكر حسن آقا تفهيم كرد كه آمريكا خيال چنين جسارتى را از همان اول نداشت، اگر با اين حرفها به خرج ملت قصد خريد اسلحه هاى به درد نخور روس ها را داريد ادامه دهيد ولى اين حنا تا مدتى رنگ مى دهد بعد ديگر خضاب ناب محمدى لازم است!

-- كيوان ، Feb 11, 2008 در ساعت 06:38 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)