تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

"اصلاح‌طلبان لیست انتخاباتی نمی‌دهند"

عضو ارشد ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان اعلام کرد، این جریان سیاسی پس از برگزاری دوجلسه به این نتیجه رسیده است که در انتخابات مجلس هشتم لیست ارائه نکند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اشرف بروجردی مسئول کمیته زنان و جوانان ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان، گفت:"ما از تمام توان خود بهره گرفتیم تا عرصه انتخابات خالی نماند و فعالیت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس هشتم تاکنون تنها برای شرکت پرشور در انتخابات و تشویق دیگران برای حضور بوده است."

وی می‌گوید، اصلاح‌طلبان قصد دارند در انتخابات آتی از طریق "آگاهی بخشی" و "اطلاع رسانی" به مردم برای انتخاب افراد شایسته فعال باشند.

ماه گذشته وزارت‌كشور در دور اول، صلاحيت اكثر نامزدهاي اصلاح طلب را رد كرد. شوراي نگهبان هفته گذشته تصميم دولت را تاييد و نامزدهاي بيشتري را رد كرد.

مهدی کروبی، محمد خاتمي و اكبر هاشمي رفسنجاني اخيرا در جلسه اضطراري تصميم گرفتند از آيت‌الله‌علي خامنه‌اي بخواهند در روند تشخيص صلاحيت‌ها مداخله كند. آن‌ها از اصلاح‌طلبان خواسته‌اند انتخابات را تحريم نكنند، بلكه تا جايي كه مي‌توانند رقابت كنند.

نظرهای خوانندگان

Dobare inha ghar kardand, pas taklife mardom chiye ke be inha omid bast hastan

-- irani ، Feb 8, 2008 در ساعت 08:52 PM

انا لله و انا الیه راجعون
دریغ !

-- بهار نارنج ، Feb 8, 2008 در ساعت 08:52 PM

ین انتخابات است یا انتصابات

-- بدون نام ، Feb 8, 2008 در ساعت 08:52 PM

مردم ؟ !کدام مردم؟
امید بستن به این دوستا؟
کدام امید؟
اشتباه نمی کنید؟
درست است. طبق معمول ایرانی ها، دارید بدون داشتن نمایندگی از مردم ، به جای اونا حرف می زنید.
حرف خودتون رو بزنید و اون ها رو به گردن مردم نندازید.

-- حیوان بازمانده از 1357 ، Feb 8, 2008 در ساعت 08:52 PM

من که اخر معنی اصلاح طلبی را نفهمیدم چه را می خواهند اصلاح کنند؟قانون اساسی را؟ وضعیت حقوق بشر را؟اقتصاد بیمار را؟ در هر صورت با وضیت فعلی و اصل مترقی و بسیار دمکراتیک ولایت فقیه اینها همه وقت گذرانی است . مشکل ایران با این چیزها حل نمی شود .توصیه میکنم اصلاح طلبان همانطوری که طی 2 سال اخیر ساکت بودند و نطاره گر همینگونه باشند بلکه در اینده بتوانند کمکی به حیات جمهوری اسلامی بنمایند .فعلا که به انها نیازی نیست .

-- سامان ، Feb 8, 2008 در ساعت 08:52 PM

اصلاح طلبا آن زمان که قدرت داشتند باید صلابت بیشتری از خود نشان می دادند نه الان.

-- مهتاب ، Feb 8, 2008 در ساعت 08:52 PM

پذیرش ظلم عامل مظلوم ماندن است! مظلومین همیشه! (به اصطلاح اصلاح طلبان!!), ملت را متل خودتان به ظلم پذیری و ذلت فرانخوانید!
من بعنوان یه نسل سومی جز انقلابی بنیان کن راهی دیگر پیش رو نمی بینم. چرا باید حال و آینده ام را فدای توهمی به اسم نظام کنم؟

-- آرش ، Feb 8, 2008 در ساعت 08:52 PM

آخرین شعله های آزادی و دموکراسی خاموش شد...
باز دائم در بوق و کرنا کنید که شرکت همگانی در انتخابات...

-- اکارینا ، Feb 8, 2008 در ساعت 08:52 PM

خوب بالاخره مجبور شدن به این بازی مسخره پایان بدن. خوب یکی بهشون بگه مرد حساب از اون اول خیلی سنگین و با وقار شرکت نمی کردی که اینطور جلوی کس و ناکس سکه یه پول نشی! آخه این انتصابات از اولش هم معلوم بود قراره چی بشه :((

-- ابی ، Feb 8, 2008 در ساعت 08:52 PM

اول انقلاب از گروههای پیکار و فرقان شروع شد بعد کم کم نوبت فدایی ها رسید بعدش هم مجاهدین و بنی صدر و اکثریت و حزب توده و... حالا هم نوبتی که باشه نوبت اصلاح طلبها و نوه آقای خمینی شده تا به قول ایشان میزان رای ملت باشد البته کدام ملت خدا میداند!! روزی که آقای بنی صدر گفت من خودم به همراه ملت به دانشگاه میام تا در دفاتر سیاسی را ببندیم من دانشجو بودم همون آقا به آتشی که روشن کرده بود سوخت.
مثل اون داستان قدیمی که روزی یک باغبان دید سه نفر دارند از باغ دزدی میکنند یکی سید یکی شیخ و آخری هم یک آدم معمولی باغبان به سید گفت شما که اولاد پیغمبرید شیخ هم که نماینده دین این یارو اینجا چیکار داره؟ سه نفری دست و پای یارو رو بستند بعد برگشت به سید گفت تمام اموال من مال اولاد پیغمبر است این شیخ چی میخواد دوتایی دست و پای شیخ رو بستند بعد هم برگشت به سید گفت حالا دیگه زورم به تو میرسه !!
این داستان انقلاب 57 بوده حالا که نوبت به اونهایی رسیده که شریک جرم بوده اند دردشان آمد؟

-- علی ، Feb 9, 2008 در ساعت 08:52 PM

به نظر من حکومت کودتا اصلاح ناپذیر بوده و هست و خواهد بود. الکی وقت خودمون رو تلف نکنیم. (اینا برعلیه بنی صدر کودتا کردند، رجوع شود به کتاب "ایستاده بر آرمان" نوشته علی غریب)

-- محمد ، Feb 9, 2008 در ساعت 08:52 PM

حکومت تمام راههای اصلاح را بسته و صدای پای انقلاب شنیده می شود.شک ندارم که در انقلاب بعدی میزان خشونت و خون ریزی بسیار بالاست.

-- شهروند ، Feb 9, 2008 در ساعت 08:52 PM

بازم يه اداي ديگه از آقايون!
اينا ليست نميدن تا رد اگه شكست خوردن آبروشون نره

-- ميم نقطه ، Feb 9, 2008 در ساعت 08:52 PM

خیلی جالبه ... انقلاب اولش ملی گراها را خانه نشین کرد ، بعد از مدتی ملی مذهبی ها رو ، چند سال بعد اصلاح طلب ها، بزودی هم اصلاح طلبان اصولگرا، یه وقت می بینی که علی ! موند و حوضش . مگه نه !!؟

-- بدون نام ، Feb 9, 2008 در ساعت 08:52 PM

این انتخابات نیست کشتی گیری با هواست.

-- هموطن ، Feb 9, 2008 در ساعت 08:52 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)