تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

مراسم بزرگداشت احمد بورقاني برگزار شد

روزنامه نگاران و فعالين حوزه رسانه با حضور در مراسم ختم احمدبورقاني ياد و خاطره او را گرامي داشتند.

احمد بورقاني معاون مطبوعاتي و تبلیغاتی وزير ارشاد در دوره خاتمي چند روز پيش بر اثر حادثه قلبي در گذشت.

به گزارش راديو زمانه اين مراسم كه عصر امروز(چهارشنبه) در مسجد نور ميدان فاطمي برگزار شد، با ازدحام جمعيت روزنامه نگاران و شخصيت‌هاي سياسي از طيف‌هاي مختلف روبرو بود.

در اين مراسم مجيدانصاري از نمايندگان مجلس ششم سخنراني كرد. وي در بخشي از سخنانش با ستايش ساده زيستي احمد بورقاني گفت:«او در محله مستضعف نظام آباد زندگي مي‌كرد و همواره حقوق نمايندگي مجلس را ميان فقرا تقسيم مي كرد و هيچ گاه از اتوموبيل و ساير امكانات نمايندگي مجلس خود استفاده نكرد.»

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:« همين مسئله كه اصحاب مطبوعات، احزاب و گروه ها با شنيدن خبر درگذشت ناگهاني مرحوم احمد بورقاني متاثر شدند و در مراسم تشييع و مراسم امروز حضور بهم رساندند نشان از محبوبيت او بين مردم دارد.»

وي با اشاره ردصلاحيت كانديداهاي رياست جمهوري گفت:« رد صلاحيت ها مي گذرد، پرونده سازي‌ها مي‌گذرد، اتهام عدم التزام به نظام مي گذرد، اتهام عدم التزام به اسلام مي‌گذرد، روزي در پيشگاه حضرت حق حاضر خواهيم شد و نقاب‌ها مي‌افتد و چهره‌ها اشكار مي‌شود. آن زمان معلوم مي‌شود كه چه كسي چكاره بوده است و چه كسي به اسلام التزام داشته است. التزام را خدا مي‌داند.»

در اين مراسم محمد خاتمي، مهدي كروبي، نمايندگان مجلس ششم و وزيران كابينه خاتمي حضور يافتند.

در همين حال بحث ميان روزنامه نگاران و نمايندگان در مورد رد صلاحيت گسترده گروه‌هاي اصلاح‌طلب و انصراف محمدرضا عارف از نامزدي انتخابات مجلس داغ بود.

نظرهای خوانندگان

«او در محله مستضعف نظام آباد زندگي مي‌كرد و همواره حقوق نمايندگي مجلس را ميان فقرا تقسيم مي كرد و هيچ گاه از اتوموبيل و ساير امكانات نمايندگي مجلس خود استفاده نكرد»
من در عجب ام از ارزش گذاری های این امت اصلاح طلب. مفهوم اقتصاد برای ما همین است؟ حقوق مان را بین فقرا تقسیم کنیم و از اتوموبیل استفاده نکنیم؟

-- نیم ، Feb 7, 2008 در ساعت 04:38 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)