تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

"بیماری مزمن کثرت جرایم در ایران"

رییس قوه قضاییه گفت، جامعه ایران دچار "بیماری مزمن کثرت جرایم و تخلفات" شده است.

این مقام قضایی در حالی از افزایش بی‌رویه جرایم در کشور انتقاد کرد که گزارش منابع رسمی در "سازمان بهزیستی" و "سازمان امور زندان‌ها" حکایت از رشد نگران کننده جرایم اجتماعی در کشور حکایت دارد. رییس کل زندان های استان یزد پیش از این بدون اشاره به تعداد زندانیان در ایران" آمار کنونی زندانیان را در شان نظام" ندانسته بود.

با این حال، محمود هاشمي‌شاهرودي در دیدار اعضاي هيات‌مديره كانون وكلا دیدار گفت:"وجود ميليوني پرونده‌ها و شكل‌گيري جرايم و تخلفات متعدد از بيماري‌ سيستم حقوقي و اجرايي حكايت دارد و همه باید دستگاه قضايي را در اين زمينه كمك كنند."به گزارش ایسنا، شاهرودی افزود:"بسياري از مردم هنوز با مباني دفاع از حقوق خود آشنا نيستند و چون به اين مسايل آگاهي ندارند، نمي‌توانند از خود دفاع كنند."

قوه قضاییه ایران که مسوولیت اداره زندان‌ها را برعهده دارد، از ارایه آمار دقیق از تعداد زندانیان در این کشور خودداری می‌کند.

نظرهای خوانندگان

قاضی القضات جان،اشکال ندارد. شما به خدمتت به اسلام ادامه بده. اصل، بیضه ی اسلام است که هنوز سالم است و تازه ؛ با وصلت های ضربدری و لگاریتمی ‌ی شما بزرگواران با یکدیگر، مثل بتون مسلح، تقویت شده است و مثل کوه "احد" تان است. نگران 70 میلیون باقی نباشید. اون ها وضع شان بد نیست. دستاشون تو جیب "همه"!
خوب این افتخار کمی نیست. مقتدای بزرگوارتان در 12 بهمن 57 اعلام فرمودند: ما آدم تان می کنیم. خوب! خواستند و کدند و شد.
تازه! این هنوز از نتایج سحر "آدم شدن ملت ایران" است. قدری بیشتر تحمل کنید و چند تایی حکم اعدام و محکومیت و انتصاب و عزل دیگر هم امضاء کنید و در مقابل جنایات هم سکوت کنید و در برابر تحقیر ته مانده ی انسانیت تان، به رکوع بیفتید، اوضاع بهتر ازین هم می شود. چر این همه بی صبری! اندکی صبر! سحر نزدیک است برادر!

-- حیوان بازمانده از 1357 ، Feb 7, 2008 در ساعت 03:32 PM

شما فکر میکنید فقط در صنعت تولید وباز فراوری واختراع واکتشاف وجود دارد .. نه... در کشور ما برای جرم سازی هم این هوشمندی وموجود است ما تا دلتان بخواهد این توانایی را داریم که در اشکال مختلف جرم سازی کنیم در این قریب به سی سال در این امر مهم که دنیا ازان عقب مانده ما پیشرفت ها ی زیادی کرده ایم از جرمهایی مانند مفسد فی الرض محارب با خدا ورسول خدا ........تا..........جرم جدید تبرج......و نداشتن التزام به اسلام و......و فردا هم انشالله همچنان به کوششهایمان برای تولید وفراوری ادامه میدهیم تا پوزه استکبار وایادی انانرا به خاک بمالیم من الله اتوفیق

-- astyak ، Feb 7, 2008 در ساعت 03:32 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)