تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

"برکناری رییس دانشگاه تهران"

منابع آگاه می‌گویند،"عمید زنجانی"، رییس مهمترین دانشگاه ایران «تهران» از سمت خود کنار گذاشته شده است.

از "فرهاد رهبر"، رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عنوان سی و یکمین رئیس این دانشگاه نام برده می‌شود. "رهبر" متولد سال 1338 سمنان و داراي دكتراي اقتصاد از دانشگاه تهران است. "زنجانی" در آذر ماه 1384 به ریاست دانشگاه تهران منصوب شده بود.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تهران نیز در گفت وگو با خبرگزاری مهر نیز این خبر را تکذیب نکرده است.

عميد زنجاني هم در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا اعلام کرده است:" مديريت دانشگاه تهران را درحالي تحويل مي‌دهم كه خود را در پيشگاه دانشگاهيان موفق مي‌بينم."

وی گفته است: "طي دو سال و دو ماه مسووليتم در دانشگاه تهران با صلابت، با استقامت و با حفظ استقلال دانشگاه تهران توانستم دانشگاه را به ياري خداي متعال به مرتبه شايسته خود در سطح داخلي و بين‌المللي برسانم و آن را علم‌محور و پژوهش محور و در راستاي يك حركت پرشتاب قرار دهم و در اين زمينه خدا را شاكر هستم."

روسای پیشین دانشگاه تهران این افراد بودند: "علی اصغر حکمت، دکتر اسمعیل مرآت، دکتر عیسی صدیق علم، سید محمد تدین، دکتر مصطفی عدل، دکتر علی اکبر سیاسی، دکتر منوچهر اقبال، دکتر احمد فرهاد معتمد، دکتر جهانشاه صالح، دکتر فضل الله رضا، دکتر علی نقی عالیخانی، دکتر هوشنگ نهاوندی، دکتر احمد هوشنگ شریفی، دکتر قاسم معتمدی، دکتر عبد الله شیبانی، دکتر محمد ملکی، دکتر حسن عارفی، دکتر علی مهدی زاده شهری، دکتر ابوالقاسم گرجی، دکتر عباس شیبانی، دکتر بهمن یزدی صمدی، دکتر محمد فرهادی، مهندس اسماعیل اوینی، دکتر حسین فروتن، دکتر محمد رحیمیان، دکتر غلامعلی افروز، دکتر محمد رضا عارف، دکتر سید منصور خلیلی عراقی، دکتر رضا فرجی دانا و آیت الله عباسعلی عمید زنجانی."

نظرهای خوانندگان

همین لیست آخر خودش کلی حرف برای گفتن دارد .

-- bahar narenj ، Feb 5, 2008 در ساعت 01:28 PM

یعنی طی این 28 سال بعد از انقلاب 30 تا رئیس تا حالا عزل و نصب شده اند یعنی دوام بعضی از آنها حتی به چند ماه هم نرسیده است شایان ذکر است که دانشگاهیان توجه بفرمایند که چقدر اینها با جوانان و به خصوص قشر تحصیل کرده در جامعه مشکل دارند که برای کنترل امور مجبورند در محیط های دانشگاهی این همه عزل و نصب بکنند

-- مراد ، Feb 5, 2008 در ساعت 01:28 PM

خوب اگر یک غیر روحانی اجازه داشته باشد مدیر حوضه علمیه قم بشود آنوقت یک روحانی هم اجازه دارد رییس یک دانشگاه بشود. واقعا که مرحوم بختیار از همه جهات حق داشت و میگفت که آقایان روحانین در قم یک واتیکان اسلامی داشته باشند و مدیریت کشور را به سیاستمداران و مدیران واگذار کنند.

-- داریوش ، Feb 5, 2008 در ساعت 01:28 PM

از دست بوس میل به پابوس کرده ايم
يارب چسان ترقی معکوس کرده ايم

-- جورج ، Feb 5, 2008 در ساعت 01:28 PM

آورده اند که زمانی در لرستان مردم از دست والی به مرکز شکایت بردند. اعتراض آنها باعث شد که والی را عوض کنند و شخصی ظالم تر به نام سردار فیروز برجای وی بگمارند. چون زمان آمدن وی به شهر شد، مردم دم دروازه شهر جمع شده، هر کدام دو تکه سنگ در دست گرفتند آنها را به هم میزدند و این را می خواندند: ...س رفته و ..وز آمده سردار فیروز آمده. حالا حکایت ماست

-- مهتاب ، Feb 6, 2008 در ساعت 01:28 PM

عمده ترین فعالیت آقای عمید زنجانی جدا کردن سرویس های دختران و پسران بود. ترسم این است آقای رهبر بیاید و کلاس ها را هم جدا کند.
از آن جایی که همیشه بد می رود و بدتر می آید احتمالن باید منتظر عواقبش بمانیم.

-- میلاد ، Feb 6, 2008 در ساعت 01:28 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)