تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

ذوالنور: "انتشار 37میلیون خبر حمله نظامی به ایران"

یک نماینده بلند‌پایه "آیت‌الله خامنه‌ای" در سپاه پاسداران ادعا کرد که در سال‌‌جاری 37 میلیون و 500 هزار بار، خبر احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران در سایت‌های اینترنتی منتشر شده است.

با افزایش تنش بین ایران و آمریکا بر سر بحران اتمی تهران، در سال‌های اخیر اخبار و گمانه‌های فراوانی از درگیری نظامی بین دو کشور در رسانه‌های جهان منتشر شده، اما تاکنون آماری در خصوص این تعداد از اخبار، از سوی مراجع رسمی منتشر نشده است.

"مجتبی ذوالنور" از روحانیون ناظر رهبر ایران در سپاه پاسداران، به جزییات بیشتری در مورد چگونگی به‌دست آوردن این آمار از سوی ایران اشاره نکرد.

"ذوالنور" روز پنجشنبه در همايش "پيشكسوتان و بسيجيان انقلاب اسلامي سراسر استان خراسان رضوي" در مشهد، همچنین با انتقاد اصلاح‌طلبان، بخش مهمی از این جریان را "پیاده‌نظام آمریکا" در ایران معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان عقیدتی و سیاسی سپاه پاسداران، وی در سخنرانی خود بسیاری از ردصلاحیت‌شدگان در انتخابات مجلس هشتم را "قاچاقچي مواد‌مخدر"، "ضد انقلاب" و "منحرف اخلاقی" دانسته و از عمل‌کرد هیات‌های اجرایی و نظارت در ردصلاحیت این تعداد از افراد تقدیر کرد.

این روحانی، همچنین نطق پیش از دستور برخی از نمایندگان مجلس ششم را با اخبار و تحلیل‌های رادیو اسراییل همسو دانسته و تاکید کرده است مردم نباید به "مزدوران بیگانه" رای بدهند.

محافظه‌کاران معتقدند نیرو‌های اصلاح‌طلب از سوی آمریکا حمایت می‌شوند. در آستانه برگزاری انتخابات مجلس هشتم محافظه‌کاران بر شدت انتقاد‌های خود علیه این جریان سیاسی افزوده‌اند و با همین روی‌کرد بسیاری از نامزد‌های انتخاباتی آنان را ردصلاحیت کرده‌اند. اصلاح‌طلبان این ادعای محافظه‌کاران را مبنی بر این که رییس‌جمهور آمریکا از آنان حمایت می‌کند را رد می‌کنند.

نظرهای خوانندگان

ما که از اخبار انترنت سر در نیاوردیم که آخر جنگ می شود یا نمی شود ؟؟..محض خدا یکی از این آقایون که 37 میلیون خبر را در سایت های انترنتی خوانده اند به ما بگویند تکلیف ما مردم ایران آخر چه می شود ؟؟ جنگ می شود ؟؟ جنگ نمی شو.د ؟؟ ما والا چند سال است که بلاتکلیف ماندیم . il

-- شاداب ، Feb 7, 2008 در ساعت 12:27 PM

رفتن گوگل رو سرچ کردن. چه راه دیگری می تونه داشته باشه. یک تلاش پنج دقیقه ای من کردم. بدون شک آمارشان نادرست است. آمار واقعی بسی کمتر از این باید باشد. چه فارسی چه انگلیسی.

-- نیم ، Feb 7, 2008 در ساعت 12:27 PM

من غمگين به اين آقای شاداب توصيه می کنم که خودش هم کاری بکند آخر برادر تو خودت چه کاره ای؟ فقط منتظری تا ديگران به تو بگويند چه می شود! اين گوی اين ميدان. و اما يه کلمه حرف حساب هم به آقا يا خانم نيم. اين آقايان خانمها حتا يک بار تعدا بسيجيان صد مليون نفر اعلام کردند. حساب اينا حساب امام زمانی ست. اين حرفا را هم برای جمکرانی ها ميزنن شما اونو تکرار نکن . مرسیکم الله.

-- غمگين ، Feb 8, 2008 در ساعت 12:27 PM

کامپیوترشان ویروس داشته! لطفا به این اقایون یک انتی ویروس خوب بدهید بعد ما شاهد خواهیم بود این امار و ارقام به صفر نزول خواهد کرد.
راستی اگر اون موشکی را که چند روز پیش هوا کردند با همین کامپیوتر طراحی کردند هر ان بر روی سر یکی از شهرها فرود میاید. یا شاید هم بر سر اسراییل فرود بیاید کسی چه میداند! اهان فهمیدم همینتوری میشه که اسراییل... خدا این احمدی نزاد رو از ما کم کم نگیره! الهی امین!!

-- جواد از زنجان ، Feb 8, 2008 در ساعت 12:27 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)