تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: تهران ذره‌ای امتیاز نخواهد داد

رئيس‌جمهور ايران، امروز چهارشنبه در سخناني خطاب به مردم بوشهر در جنوب ايران اعلام كرد:"تهران در برابر فشار قدرت‌هاي جهاني بر سر برنامه هسته‌اي خود ذره‌اي امتياز نخواهد داد."

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، محمود احمدی‌نژاد كه در چارچوب ادامه سفرهاي استاني امروز به بوشهر سفر كرده است در اجتماع مردم اين شهر گفت:"اگر شما غربي‌ها فكر مي‌كنيد ايران در برابر فشارها تسليم خواهد شد در اشتباه محض بسر مي‌بريد."

به گزارش مهر، احمدی‌نژاد با بيان اين‌که امروز به "فضل الهي" ملت ايران به سمت رسيدن به قله هسته‌اي در حال حرکت است، تاکید کرد:"به لطف خدا ماجراي هسته‌اي ايران که بزرگترين چالش کشور پس از پيروزي انقلاب اسلامي بود درحال پايان يافتن است و همه ادعاهاي کذب و دروغ، يکي از پس از ديگري با بازديد بازرسان سازمان انرژي اتمي به نفع ملت ايران و بنا بر قانون در حال نقض شدن است."

احمدی‌نژاد همچنین از قدرت‌هاي غربي خواست با اين كشور در ساخت نيروگاه‌هاي برق هسته‌اي همكاري كنند.
رییس‌جمهور ایران، در حضور جمعي از مردم شهر بوشهر كه نخستين نيروگاه برق هسته‌اي ايران با همكاري روسيه نزديكي آن در دست احداث است، گفت:"در صورتي‌كه آن‌ها فورا دراين باره تصميم گيري نكنند، دير خواهد شد."



وی همچنین با ازسرگيري حملات لفظي خود برضد اسراییل اعلام كرد:"اين رژيم به آخر خط رسيده است و دير يا زود فرو خواهد پاشيد." احمدي‌نژاد خطاب به قدرت‌هاي جهاني اعلام كرد:"به شما توصيه مي‌كنم كه دست از حمايت‌هاي خود از رژيم پليد صهيونيستي كه به آخر خط رسيده است برداريد."

پيش‌نويس جديد سومين مجموعه تحريم‌هاي اقتصادي و تجاري برضد ايران به علت خودداري این کشور از قبول درخواست‌هاي سازمان ملل مبني بر توقف فعاليت‌هاي غني سازي اورانيوم، هفته گذشته از سوی نمایندگان کشور‌های پنج به‌علاوه یک تصویب شده است.

نظرهای خوانندگان

تو نایب امام زمان هستی احمدی نژاد . تا حالا هرچی گفتی درست از آب دراومده . گفتی قطع نامه سوم تصویب نمی شه واقعا هم تصویب نشد گفتی یه ذره در مقابل جرج بوش کوتاه نمی یام کوتاه نیامدی . گفتی امام زمان همین روزها ظهور می کنه به درستی درست گفتی همین روزها ظهور می کنه . با این پیشگوئی هات خدا آخرو عاقبت ما رو با تو به خیر کنه .

-- سامان ، Jan 30, 2008 در ساعت 07:00 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)