تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

سه كارمند گمرگ اعدام مي‌شوند

سه تن از كارمندان گمرك فرودگاه مهرآباد به اتهام فساد اداري اعدام مي‌شوند. سخنگوي قوه قضاييه در نشست خبري هفتگي گفت:« هم اكنون حكم يك نفر از چهار نفر اجرا شده و سه نفر ديگر تقاضاي حبس ابد كرده اند.

وي ميزان اخذ رشوه از سوي محكومين اين پرونده را يك ميليارد تومان اعلام كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از جمشيدي سئوال شد كه آيا فرد اعدامي در اين پرونده تقاضاي تبديل حكم و تخفيف نداشته است؟ پاسخ داد: لابد چنين در خواستي نداشته است.



سخنگوي قوه قضائيه آمار محكومان به اعدام در جرايم اقتصادي را محدود دانست

عليرضا جمشيدي درباره مرگ ابراهيم لطف اللهي در زندان سنندج گفت:« بر اساس گزارشي كه از اداره‌ي اطلاعات سنندج و دادگستري آن‌جا ارائه شده وقتي به سلول اين فرد مراجعه مي‌كنند مشخص مي‌شود كه وي خود را حلق‌آويز كرده كه بلافاصله جسد متوفي به پزشكي قانوني منتقل مي‌شود.»

به گزارش ايسنا وي با بيان اين‌كه علت نهايي مرگ در مورد وي در دست بررسي است، گفت: در مراجعه با خانواده وي نيز اعلام شد كه اگر آن‌ها شكايتي دارند شكايت خود را تسليم كنند. طبيعي است كه بايد براي مشخص شدن نتيجه صبر كرد و خانواده‌ي وي نيز اگر شكايتي دارند مي‌توانند مراجعه كنند.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري در مورد اين‌كه پدر اين فرد درخواست نبش قبر كرده آيا اين امر امكان دارد؟ گفت: طبيعي است كه اين بستگي به نظر قاضي دارد. من نمي‌دانم كه تقاضايي در اين رابطه شده يا نه؟

خانواده ابراهيم لطف اللهي معتقدند كه وي در زندان كشته شده به همين دليل تقاضاي نقش قبر و بررسي جسد را توسط پزشكان متخصص داده اند.

سخنگوي قوه قضاييه همچنين از آزادي 8 تن از دانشجوياني خبر داد كه در سالگرد 16 آذر دستگير شده بودند.«در مجموع 19 دانشجو در زندان هستند كه 8 تن از اين دانشجويان طي روزهاي اخير قرارشان به وثيقه تبديل و آزاد مي‌شوند.»

خبرنگاري از جمشيدي در رابطه با دستگيري و محكوميت تعدادي از بهاييان در شيراز سوال كرد كه وي پاسخ داد:«اين افراد حدود 54 نفر بودند كه تبليغاتي عليه نظام داشتند. متهمان رديف اول تا سوم به چهار سال حبس محكوم و در حال سپري كردن محكوميت هستند. متهمان رديف چهار به بعد نيز به يك سال حبس محكوم شدند و حبس آنان به صورت تعليقي است.»

نظرهای خوانندگان

ای داد از این همه بیداد...
http://masih.faradokht.com

-- الهام ، Jan 29, 2008 در ساعت 03:45 PM

Agar ba ensafaneh negah konim, bar in assas taghriban tamame sardamdaran o modirane vabaste be regim bayad edam shavand. In nezam hamanande derakhtist ke az risheh kharab ast

-- NAM ، Jan 30, 2008 در ساعت 03:45 PM

متن خبر بی نیاز از هر گونه نظری است.
بیچاره، سخن‌گوها وزارت خارجه، وزارت داخله، وزارت فلان، وزارت بهمان)که یک کاغذ را دیگران جلوشان می گذارند و مثل یک بَبَعی‌ی بی‌زبان و معصوم و مومن تکرار می‌کنند آنچه را که "حاج آقا هاشان" در پشت پرده" نوشته‌اند. بیچاره اینان که در روز های "تُبلَی السرائر"شان هم بیچاره ترینان‌اند. حداقل، انصاف و "ایمان به غیب" آن بزرگ‌مرد (تیمسار رحیمی) را هم ندارند که مسئولیت سخنان و کردارهای امروزشان را به عهده بگیرند. لابه می کنند و عجز، و زیرشان را خیس.
خسر الدنیا و الآخره

-- بدون نام ، Jan 30, 2008 در ساعت 03:45 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)