تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

بارش برف بازهم مدارس را تعطیل کرد

بارش برف باردیگر مدارس اغلب مناطق سردسیر ایران ار تعطیل کرد.

بارش برف صبح امروز رفت و آمد در سراسر تهران را مختل کرد و موجب تعطيلي مدارس ابتدايي و راهنمايي شد.
به گزارش ایرنا، روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استان مركزي صبح امروز اعلام کرد: "به دليل بارش سنگين برف، برخي مدارس استان در نوبت صبح امروز (يكشنبه) تعطيل شده است."

مدارس ابتدايي و راهنمايي روستاهاي اراك و مدارس ابتدايي، راهنمايي، متوسطه و پيش دانشگاهي، خنداب شازند، كميجان و فراهان در نوبت صبح تعطيل شدند.

آموزش و پرورش كاشان هم اعلام کرده است: "به‌علت بارش برف و يخبندان، مدارس نوبت صبح دوره‌هاي ابتدايي اين شهرستان روز يكشنبه تعطيل شده‌اند."

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از حضور مدیران خدمات شهری و استقرار ستاد مرکزی برف روبی در مرکز کنترل ترافیک تهران خبر داده است.

ابراهیم مداحی به مهر گفته است: "کلیه اکیپ های برف روبی از قبیل نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات سنگین و سبک از شب گذشته و علیرغم اعلام دیرهنگام سازمان هواشناسی، با آمادگی کامل عملیات برف روبی را در تمامی محورهای شهری به خصوص در بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی انجام داده و مشکل خاصی در این زمینه مشاهده نشده است."

روابط عمومي‌ شركت فرودگاه‌هاي ایران هم اعلام کرده است: "تمام فرودگاه‌هاي كشور به جز فرودگاه‌هاي لامرد (فارس)، زنجان، شهركرد و اردبيل كه به دليل كاهش ديد نمي‌توانند پرواز انجام دهند آمادگي نشست و برخاست هواپيما‌ها را دارند." این شرکت تاکید کرده ممكن است شركت‌هاي هواپيمايي به دليل شرايط جوي پرواز‌هاي خود را لغو يا به تاخير بيندازند.

بارش برف در هفته‌های گذشته در اغلب مناطق سردسیر ایران منجر به افت شدید گاز و بروز مشکلات عدیده‌ای برای مردم شده است. براساس اعلام مسوولان شرکت گاز، برخی از مناطق شمالی هنوز دچار مشکل کمبود گاز هستند.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)