تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

تاجرنیا: رد صلاحیت ها گسترده است

بنا به گفته مسئولان ستاد ائتلاف اصلاح طلبان اخبار رسیده به این ستاد حاکی است بسیاری از نامزدهای آنها برای نمایندگی مجلس هشتم رد صلاحیت شده اند.

این رد صلاحیت به ویژه در مورد نامزدهای حزب مشارکت، سازمان مجاهدین انقلاب واسلامی و نمایندگان پیشین در مجلس ششم به شکل گسترده تری دیده می‌شود.

این رد صلاحیت‌ها که توسط هیات های اجرایی صورت گرفته مربوط به مرحله اول است و شورای نگهبان مشغول بررسی مرحله دیگری از صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات مجلس هشتم است.

علی تاجرنیا از فعالان ستاد ائتلاف اصلاح طلبان به زمانه گفت: طبق اطلاعاتی که تاکنون به ما رسیده بیش از هشتاد درصد از کسانی که رد صلاحیت شده اند نامزدهای اصلاح طلب هستند و اگر این رد صلاحیت‌ها که از سوی هیات های اجرایی صورت گرفته توسط هیات های نظارت هم تایید شود، می‌توان گفت رقابتی در کار نیست.

او گفت در تهران تعدادی از چهره هایی که پسش از این در دولت بوده اند و مسئولیت اجرایی داشته‌اند تایید صلاحیت شده اند، اما در شهرستان ها رد صلاحیت‌ها بسیار گسترده است.

نظرهای خوانندگان

حرفهاي اين بابا را كه خودمان مي دانيم يك چيزي بگويد كه ندانيم

-- بدون نام ، Jan 22, 2008 در ساعت 05:58 PM

شما كه از اين بابا مصاحبه مي زنيد لااقل از همكار خودتان سراج ميردامادي دربارهء او تحقيق كنيد! اخر پينوكيو شدن هم حدي داره امار اين بابا را دربياريد.

-- بدون نام ، Jan 23, 2008 در ساعت 05:58 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)